کاش هواداران ورزشگاه را پر می‌کردند/ تارتار: دربی بود و دوست نداشتم به همشهری ببازم


کاش هواداران ورزشگاه را پر می‌کردند/ تارتار: دربی بود و دوست نداشتم به همشهری ببازم

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تاکنون به اهدافی که داشته دست یافته و از این پس با قدرت بیشتری به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب‌آهن در دربی اصفهان موفق شد یک امتیاز از تیم مدعی سپاهان بگیرد. بعد از این مسابقه مهیج، مهدی تارتار سرمربی ذوبی‌ها در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد.

تارتار در ابتدا گفت: بازیِ واقعا زیبایی بود، درست است که دو گل رد و بدل شد، اما می‌توانست گل‌های بیشتری هم داشته باشد. هر دو تیم برنامه داشتند و از حملات سریع خود به خوبی استفاده می‌کردند و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد شد. یک بازی شطرنج‌گونه بود.

او ادامه داد: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم، وقتی تمام جوانب را در نظر می‌گیرید و به بودجه دو تیم توجه می‌کنید، آن وقت ارزش کار بچه‌های ما مشخص می‌شود.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به عملکرد خوب شاگردانش گفت: تیمی دست و پا بسته مقابل تیم مدعی سپاهان نبودیم. ای‌کاش بازی برنده داشت. بازی‌های سختی داشتیم، تیم شخصیت لازم را به دست آورده و نه تنها مقابل تیم‌های مدعی نمی‌بازد، بلکه بازی‌های خوبی را ارائه می‌دهد. برای سپاهان هم آرزوی موفقیت دارم.

تارتار درباره اینکه ذوب‌آهن پرسپولیس و سپاهان دو مدعی قهرمانی را تا اینجای کار متوقف کرده،‌ بیان کرد: صحیح نیست که بخواهم راجع به تیم‌های دیگر حرف بزنم، ولی هر دو تیم خوب و باکیفیت هستند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره تعویض های خود در جریان بازی با سپاهان عنوان کرد: ما یک استراتژی داریم. 5 بازی اول واقعاً سنگین بود. با برنامه‌ای که در نظر گرفته‌ایم، تا الان به خواسته‌هایمان رسیده‌ایم، هر چند می‌توانستیم در تبریز پیروز شویم. در واقع در دقیقه 97، 10 نفره شدیم و گل مساوی را خوردیم. اگر آن دو امتیاز را می‌گرفتیم، الان وضعیت بهتری در جدول داشتیم. سعی می‌کنیم از هفته‌های آینده برای پیروزی به میدان برویم.

او درباره واکنش های خاص خودش در کنار زمین مقابل سپاهان گفت: این دربی بود و فرق می‌کند. ما دوست نداریم به تیم همشهری‌مان ببازیم. حساسیت در بازی وجود دارد، هر چند در بازی‌های مهم آن حساسیت و انگیزه در میان من و بازیکنان وجود دارد. ای‌کاش به جایی برسیم که مقابل تیم‌های میانه جدول و پایین‌تر هم همین انگیزه را داشته باشیم و با آن تفکر حرفه‌ای بازی کنیم.

تارتار در پایان درباره حضور اندک هواداران در ورزشگاه افزود: هزینه‌ها سنگین است و هم به هواداران و هم به باشگاه حق می‌دهم. ما واقعاً مشکلات زیادی را تحمل می‌کنیم. ضمن اینکه بودجه‌مان محدود است و مخارج سنگینی را متحمل می‌شویم. ای کاش ورزشگاه پر می‌شد و جذابیت هم بیشتر می‌شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان