پای جادوگر به وطنی باز شد/ داور بین المللی در جایگاه خبرنگاران


پای جادوگر به وطنی باز شد/ داور بین المللی در جایگاه خبرنگاران

قائم شهر- حضور جادوگر، حرکت‌های نمایشی شائبه برانگیز سرمربی تیم مس کرمان و حضور اشکان خورشیدی داور بین المللی فوتبال ایران در کنار خبرنگاران بخشی از حاشیه‌های فوتبال نساجی و مس کرمان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از شروع مسابقه و با ورود علیرضا فغانی داور مطرح فوتبال آسیا و منتخب فیفا در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر با تشویق و استقبال پرشور تماشاگران نساجی مواجه شد.

اشکان خورشیدی یکی از داوران فوتبال ایران با حضور در جایگاه خبرنگاران بازی دو تیم نساجی مازندران و مس کرمان تماشا کرد.-فرزاد حسین خانی پیش از شروع بازی و در پایان نیمه نخست مسابقه با در دست داشتن باطری آب و ریختن در درون دروازه تیم نساجی با سوت تماشاگران تیم میزبان مواجه شد.

پیش از شروع مسابقه دو تیم با اعلام مسئولان ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر تماشاگرانی که موفق به تهیه بلیط مسابقه نساجی و مس کرمان نشده بودند، به صورت رایگان وارد ورزشگاه شدند. هرچند اعلام شده بود حدود شش هزار و پانصد قطعه بلیط این بازی به قیمت ۶۵ هزار تومان فروخته شده بود.

حضور دوباره داود رفعتی به عنوان ناظرویژه بازی دو تیم نساجی مازندران و مس کرمان باعث تعجب هواداران تیم قائمشهر شده بود. رفعتی در بازی هفته سوم نساجی برابر ملوان هم ناظر ویژه مسابقه بود.

نا آماده باقی ماندن جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به علت نبود حفاظ، شیشه سکوریت، کولر در شرایط گرمای هوا گلایه‌های شدید خبرنگاران ورزشی استان را به همراه داشت. این در حالی بود که مسئولان اجرایی در روند بازی و بهسازی ورزشگاه شهیدوطنی قول شرایط ایده ال با فراهم کردن امکانات مطلوب به خبرنگاران را داده بودند.

جمع زیادی از علاقمندان تیم نساجی که از ساختمان بلند و مشرف به ورزشگاه شهیدوطنی بازی دو تیم را تماشا می‌کردند، پس از گل نخست تیم نساجی در دقیقه ۷۱ تا چند دقیقه اقدام با انجام آتش بازی صحنه‌های زیبایی را در ورزشگاه به وجود آوردند.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دوشنبه شب در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میزبان تیم مس کرمان بود و در نهایت میهمان خود را با نتیجه ۲ بر صفر با شکست بدرقه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا