تفاوت بودجه سپاهان و ذوب آهن نشان دهنده کار بزرگ بازیکنان ماست


تفاوت بودجه سپاهان و ذوب آهن نشان دهنده کار بزرگ بازیکنان ماست

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن کسب تساوی مقابل سپاهان را نتیجه یک کار بزرگ از سوی بازیکنان خود دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار شامگاه دوشنبه در نشست خبری بعد از مصاف با سپاهان که با تساوی همراه بود، اظهار داشت: بازی زیبایی بود، دو گل داشت و می‌توانست گل‌های بیشتری نیز داشته باشد زیرا هر دو تیم برنامه داشتند و از حملات سریع استفاده می‌کردند.

وی افزود: موقعیت‌های خوبی برای دو تیم ایجاد شد، بازی شطرنج گونه بود، جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم وقتی همه جوانب سنجیده می‌شود و بودجه دو تیم روی کفه ترازو گذاشته می‌شود ارزش کار بازیکنان ما مشخص می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: مقابل تیم مدعی سپاهان یک تیم دست و پا بسته نبودیم، بازی زیبا بود اما ای کاش بازی برنده داشت و این سه امتیاز از اصفهان نمی‌رفت.

تارتار تاکید کرد: ما قرعه بسیار سختی داشتیم، اما در این شرایط تیم ما شخصیت لازم را پیدا کرده و نه تنها مقابل تیم‌های مدعی نمی‌بازد بلکه بازی‌های خوبی مقابل رقبا نشان می‌دهد.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر مقایسه کیفیت سپاهان و پرسپولیس گفت: صحیح نیست که در مورد تیم‌های دیگر صحبت کنم، سپاهان و پرسپولیس تیم‌های خوب و باکیفیتی هستند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص پنج رقابت هفته‌های اول ذوب آهن تصریح کرد: استراتژی خاصی برای این ۵ هفته داشتیم، ۵ بازی اول واقعاً سنگین بود، تا الان به خواسته خود رسیدیم، هر چند در تبریز می‌شد برنده باشیم، فوتبال است و اتفاقاتش، سعی می‌کنیم از هفته‌های آینده برای برنده شدن بازی کنیم.

وی با اشاره به انگیزه بالای تیم خود گفت: دربی است و حساسیت خاص خود را دارد، دوست نداریم به تیم همشهری ببازیم، من و بازیکنان انگیزه خاصی برای این بازی داشتیم.

تارتار خاطر نشان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند، هزینه‌ها سنگین است، به هواداران و باشگاه حق می‌دهم، ای کاش ورزشگاه پر می‌شد و جذابیت بازی بیشتر می‌شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر