پیولی: سالزبورگ در خانه‌اش اصلا نمی‌بازد


پیولی: سالزبورگ در خانه‌اش اصلا نمی‌بازد

میلان فردا به اتریش می‌رود تا اولین دیدار گروه E لیگ قهرمانان را در مقابل سالزبورگ برگزار کند. پیولی، سرمربی این تیم، می‌گوید میلان با حداکثر قوا به میدان می‌رود اما به حریفش احترام می‌گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه ردبول آرنای شهر سالزبورگ اتریش فردا میزبان اولین دیدار گروه E لیگ قهرمانان است. قهرمان لیگ اتریش، سالزبورگ، در اولین بازی کاری دشوار در پیش دارد و باید به مصاف قهرمان فصل گذشته سری آ برود. به جز میلان و سالزبورگ، چلسی و دینامو زاگرب هم در این گروه حضور دارند.

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی فردا در کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت راه‌حل شکست دادن سالزبورگ حملات متعدد و پرحجم و اشباع کردن خط دفاعی است. البته سرمربی میلان گفت که برای حریف اتریشی احترام قائل است و بازی را از پیش برده نمی‌داند.

پیولی: سالزبورگ در خانه‌اش اصلا نمی‌بازد

بازی با سالزبورگ
حریف ما تیم مهمی است که جوانان آینده‌دار زیادی دارد. هدف ما این است که از همان دقیقه اول روی دروازه‌شان فشار بیاوریم و با سرعت بالا و موج‌های متعدد حمله کارشان را سخت کنیم. این کار البته ساده نیست ولی ما با همه کیفیت‌ ما در زمین سعی می‌کنیم انجامش بدهیم. ما باید به سالزبورگ احترام بگذاریم و با عزم و اراده راسخ برای پیروزی تلاش کنیم. ما باید پرشور بازی کنیم ولی همیشه به حریف‌مان احترام بگذاریم.

مصدومین میلان
درباره فلورنزی باید منتظر بمانیم تا نتیجه بررسی نهایی تیم پزشکی برسد. کرونیچ پیشرفت خوبی دارد و دوران ریکاوری را پشت سر می‌گذارد. او در لیست ما در این بازی حضور دارد چون معتقدیم در بازی بعدی چمپیونزلیگ می‌تواند برای ما به میدان برود.

هدف میلان در اروپا
باید نشان بدهیم که از تجربه سال گذشته درس گرفتیم و تیم بهتری شده‌ایم. فعلا فقط باید به بازی فردا فکر کنیم. شروع لیگ قهرمانان با یک نتیجه خوب خیلی مهم است.

ما در دربی برنده شدیم و خوشحالیم ولی این یک بازی دیگر در یک رقابت دیگر است. ما با رقیبی پیچیده روبه‌رو هستیم که سال گذشته در چمپیونزلیگ وقتی در خانه بازی کرده هرگز نباخته.

سبک بازی میلان
من فردا صبح نفرات نهایی را انتخاب می‌کنم. امروز دیدم که همه کسانی که مد نظر دارم شرایط عالی‌ای دارند. من اول فصل برنامه‌ای طراحی کردم که از بازیکنانم به صورت چرخشی استفاده کنم ولی شرایط هر بازی دیکته می‌کند که باید از چه سبک و چه آرایشی در زمین استفاده کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس