تلویزیونی که صفحه‌ آن خم می شود! / تصاویر این اختراع را ببینید


تلویزیونی که صفحه‌ آن خم می شود! / تصاویر این اختراع را ببینید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، LG Flex LX۳ که در نمایشگاه IFA در برلین ارائه شده، دارای یک صفحه نمایش ۴۲ اینچی است که وقتی مردم از آن برای تماشای تلویزیون یا بازی استفاده می‌کنند، می‌تواند به سمت داخل خم می‌شود. ال‌جی می‌گوید،...

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، LG Flex LX۳ که در نمایشگاه IFA در برلین ارائه شده، دارای یک صفحه نمایش ۴۲ اینچی است که وقتی مردم از آن برای تماشای تلویزیون یا بازی استفاده می‌کنند، می‌تواند به سمت داخل خم می‌شود.

ال‌جی می‌گوید، فلکس (Flex) به عنوان یک مانیتور بازی و یک تلویزیون عمل می‌کند و می‌تواند از حالت کاملا صاف به خمیدگی فوق‌العاده تبدیل شود تا تجربه‌های «غوطه‌ورتری» بیشتری داشته باشید.

به گزارش دیلی میل، کاربران می‌توانند با فشار دادن یک دکمه در زیر صفحه نمایش، درجه انحنا را به صورت دستی تا پنج درصد افزایش دهند.

LG Flex دارای حداکثر انحنای 900R بوده، به این معنی که شعاع انحنای ۳۵ اینچ (۹۰ سانتی‌متر) است که طبق گفته‌های ال‌جی، تنگ‌ترین شعاع موجود در بازار در حال حاضر محسوب می‌شود.

صفحه‌نمایش منحنی‌تر، تجربه‌های همه‌جانبه‌تری را ایجاد می‌کند، زیرا دید محیطی شما را پر می‌کند، درست مانند چیزی که در زندگی واقعی مشاهده می‌شود.

به گفته ال جی، صفحه نمایش فلکس «بر خلاف هر چیز دیگری» است و غوطه‌ور شدن بازی را به سطحی جدید می‌رساند.

اما علاوه بر بازی، برای کار بر روی اسناد و تماشای تلویزیون نیز مانند سایر مانیتورها طراحی شده است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...