اجرای فعالیت های فرهنگی با محوریت مردمی پر رونق و دارای تاثیرگذاری بالایی است


اجرای فعالیت های فرهنگی با محوریت مردمی پر رونق و دارای تاثیرگذاری بالایی است

حجت الاسلام بلادی گفت: اگر مبنای کارها و فعالیت های فرهنگی با محوریت مردم باشد، شاهد نقش تاثیرگذار فعالیت ها و رونق هرچه بیشتر آنها در جامعه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید حبیب الله بلادی» در بازدید از موکب حضرت زینب (س) بخش بوستان موکب داری و خادمی زائرین اهل بیت علیهم السلام را دارای توفیق بزرگی دانست و گفت: خداوند توفیق داد این موکب برای پنجمین سال در شهرستان باشت برای خدمت به زائرین امام حسین علیه السلام برپا شود.

امام جمعه موقت شهرستان باشت در ادامه ضمن تاکید بر اینکه پیاده روی اربعین یک حرکت بزرگ فرهنگی در کشور ایران اسلامی است، افزود: این روزها در تمام مناطق کشور افراد درگیر کارهای فرهنگی به ویژه در زمینه پیاده روی حرکت عظیم اربعین هستند که باید از این ظرفیت عظیم معنوی نهایت بهره مندی لازم را برای خدمت به زائرین داشته باشیم.

وی به نقش تاثیرگذار مردم در زمینه فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: همایش پیاده روی اربعین ظرفیت مناسبی را جهت خدمت به زائرین ابا عبدالله الحسین علیه السلام فراهم کرده است.

حجت الاسلام بلادی خاطرنشان کرد: اگر مبنای کارها و فعالیت های فرهنگی با محوریت مردم باشد، شاهد نقش تاثیرگذار فعالیت ها و رونق هرچه بیشتر آنها در جامعه خواهیم بود.

امام جمعه موقت باشت بر اخلاق نیکو به عنوان نخستین موضوع در زمینه موکب داری تاکید کرد و یادآور شد: زائرینی که قصد عبور از این مسیر را دارند با دیدن نام مبارک حضرت زینب سلام الله علیها بر سر درب موکب، نگاه ویژه ای به آن دارند و ضرورت دارد که موکب داران با اخلاق نیکو و شایسته از زائرین استقبال و پذیرایی کنند.

وی نقش مردم شهرستان باشت در زمینه ارادت به اهل بیت علیه السلام را ستود و از بخشدار، شورا و دهیاری بخش بوستان به جهت برگزاری برپایی این موکب قدردانی کرد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس