مهاجری: برد مقابل صنعت نفت برای ما حکم 6 امتیاز داشت


مهاجری: برد مقابل صنعت نفت برای ما حکم 6 امتیاز داشت

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: پیروزی ما مقابل صنعت نفت آبادان 6 امتیازی بود، زیرا این تیم رقیب اصلی ماست.

به گزارش رکنا، رضا مهاجری پس از برتری دو بر یک نفت مسجد سلیمان مقابل صنعت نفت در نشست خبری، اظهار داشت: تیم ما در بازی با استقلال فشار زیادی را تحمل کرده بود و به همین دلیل سنگینی بدن بازیکنان سبب شد در نیمه اول طراوت فوتبالی نداشته باشیم. در یک لحظه اشتباه کردیم و در فوتبال اشتباه قابل پیشبینی است. مهم این است که اشتباه را جبران کنیم.

وی افزود: در آن لحظه تمرکز لازم را نداشتیم و نفت آبادان با استفاده از فرصتش توانست به گل برسد. البته با توجه به آنالیزی که همکارانمان داشتند، می‌دانستیم حریف منتظر اشتباه ما می‌ماند. روی همین موضوع نیز به گل رسید. در نیمه اول حرف زیادی برای گفتن نداشتیم و سعی کردیم با همان نتیجه یک بر صفر به رختکن بیاییم و اتفاق دیگری نیفتد. در این کار هم موفق بودیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: در نیمه دوم تغییراتی را ایجاد کردیم که به کمک تیم آمد. توانستیم دو گل بزنیم و در یک بازی سخت، پرانرژی و سنگین به لحاظ شرایط جدولی توانستیم سه امتیاز باارزش را بگیریم که می‌تواند به ما کمک کند. با شرایط روحی و روانی خیلی خوبی برای دیدار هفته آینده آماده می‌شویم.

مهاجری درباره اینکه خیلی از تیم‌ها دوست دارند به آبادان بیایند و سه امتیاز را کسب کنند، توضیح داد: وظیفه دارم درباره تیم خودم صحبت کنم و از لحاظ اخلاقی و فنی درست نیست درباره صنعت نفت صحبت کنم. این تیم روز به روز بهتر می‌شود. بازی‌های قبلی‌اش را هم دیدم و تیم خوبی است. عذرخواهی می‌کنم که این موضوع را می‌گویم و شاید به من هم ارتباطی نداشته باشد اما باید مقداری بار را از روی دوش مربیان بردارند. به هر حال یک انتخابی شده و مربی صنعت نفت هم کارش را می‌کند. نباید به من مربی فشار بیاورید.

وی افزود: این فشار سبب می‌شود مربی نتواند ارتباطی که باید به لحاظ روحی و روانی به بازیکن اعتماد به نفس بدهد. همیشه گفته‌ام تیم‌هایی مثل نساجی، صنعت نفت، نفت مسجد سلیمان، ملوان، ابومسلم، برق شیراز و ... ویترین فوتبال کشور هستند. هرچه قوی تر باشند، می‌توانیم لذت بیشتری از فوتبال ببریم.

سرمربی نفت آبادان تصریح کرد: خیلی ارزشمند است که هواداران به ورزشگاه آمدند و تیمشان را تشویق کردند. صنعت نفت می‌تواند در آینده موفق تر و هماهنگ‌تر باشد اما بازی سنگینی ارائه داد. این مسابقه شش امتیازی بود. رقیبان ما استقلال و پرسپولیس نیستند بلکه یکی از رقیبانی که برای خود در نظر گرفته بودیم، نفت آبادان است. پس از باخت به پیکان خدا را شکر توانستیم تیم را جمع کنیم و هواداران و باشگاه پای کار آمدند.

مهاجری عنوان کرد: بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم و بازی کردن در آبادان خیلی سخت است. شرایط جوی آبادان نسبت به مسجد سلیمان هم سخت‌تر است و من در 10 دقیقه پایانی لب خط کم آورده بودم. تیم ما در شرایط شرجی و گرما تمرین می‌کند اما با این وجود برای ما بازی کردن در آبادان سخت بود. به بچه های آبادانی خسته نباشید می‌گویم که اجازه ندادند سرمایه خوزستان از استان بیرون برود.

وی افزود: ما هم سعی کردیم از ظرفیت استان استفاده کنیم. این برد را به بچه‌های خوزستانی و همچنین بازیکنان آبادانی خودمان تقدیم می‌‌کنم. امیدوارم هر دو تیم نفتی در آینده موفق باشند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درخصوص اینکه شاید عادلانه ترین نتیجه برای این مسابقه تساوی بود اما اشتباه داوری مانع این اتفاق شد، اظهار داشت: هفته گذشته یک پنالتی مسلم را مقابل استقلال برای ما نگرفتند و یک هفته قبل از آن هم مقابل پیکان این کار را انجام دادند. داور از صحنه دور بود و نمی‌توانم با قاطعیت بگویم پنالتی بود یا نبود. شکل کاری که من در آن صحنه دیدم، فکر می‌کنم پنالتی بود. دقیقه 80 برای ما پنالتی نگرفتند یا مقابل پیکان که فشار زیادی به تیم آورد.

مهاجری تصریح کرد: اگر در آن مسابقات برای ما پنالتی می گرفتند، شرایط خیلی فرق می‌کرد. همیشه سعی کرده‌ایم بگوییم داوران ما با حداقل‌ها سوت می‌زنند. تنها انتقادی که به داوران دارم، نه روی صحنه پنالتی بلکه صحنه‌هایی است که داور باید مدیریت کند و نیازی به VAR ندارد مثل وقت‌های تلف شده، سرعت بازی و ... . باید زمینه آوردن این سیستم را به کشورمان فراهم کنیم.

وی افزود: روزی که داور پنالتی ما را نگرفت، احترام گذاشتم و الان هم نمی‌توانم بگویم پنالتی بود یا نبود اما فقط می‌توانم در این شرایط جوی به تیم داوری خسته نباشید بگویم. داور سعی دارد روز خوبی داشته باشد و بدون نقص قضاوت کند اما برخی مواقع اشتباه می‌کند که یک روز به نفع من و روز دیگر به ضرر من است. پس از بازی با استقلال و پیکان هم به تیم داوری خسته نباشید گفتم. الان هم دیدگاهم همان است. آن صحنه را ندیدم اما به نظر من داور نزدیک به صحنه بود و شکل کار هم به این شکل بود که آن صحنه پنالتی است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟