پایان مسابقات جام بازی های رایانه ای در کانون ‌«شهدای مسجد بیت الله» فسا


پایان مسابقات جام بازی های رایانه ای در کانون ‌«شهدای مسجد بیت الله» فسا

مرزبان گفت: مسابقات جام بازی های رایانه ای در کانون فرهنگی هنری ‌«شهدای مسجد بیت الله» فسا با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

«محمدصادق مرزبان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فسا، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا، سومین دوره جام بازی های رایانه ای (Pes) برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا با اشاره به اینکه این مسابقات به همت واحد رایانه این کانون فراخوان داده شده است، افزود: این سومین سال است که مسابقات بازی های رایانه ای در کانون «شهدای مسجد بیت الله» برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات ویژه گروه های مختلف سنی برگزار شده است، عنوان کرد: جام بازی های رایانه ای برای بچه های مسجد در مقطع سنی نهم، متوسطه دوم و بزرگسال برگزار شده است.

مرزبان خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات «محمد عیشاهی»، «نیما اکبرپور» و «محمدباقر بنده خدا» با برتری برابر رقبای خود به عنوان نفرات برتر این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا اظهار کرد: در پایان این مسابقات نیز به نفرات برتر جوایزی نفیس اهدا می شود.

مرزبان در پایان از بچه های مسجد در گروه سنی نهم، متوسطه دوم و بزرگسالان برای نام نویسی و شرکت در سومین دوره جام بازی های رایانه ای کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا دعوت کرد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان