واکنش حماس به گزارش رژیم صهیونیستی درباره ترور شیرین ابوعاقله


واکنش حماس به گزارش رژیم صهیونیستی درباره ترور شیرین ابوعاقله

جنبش حماس به گزارش رژیم صهیونیستی درباره ترور شیرین ابوعاقله واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، جنبش حماس به گزارش رژیم صهیونیستی درباره ترور شیرین ابوعاقله واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد که گزارش ارتش رژیم صهیونیستی پیرامون شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی تلاش جدیدی برای شانه خالی کردن از مسئولیت کامل جنایت ترور است.

سخنگوی حماس در پیامی توئیتری نوشت: قتل ابوعاقله یک جنایت تمام عیار است که رژیم اشغالگر باید بخاطر آن مورد بازخواست قرار گیرد و همه ادله و مدارک از انجام آن توسط این رژیم حکایت دارد.

خانواده شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره هم که به دست نظامیان صهیونیست به قتل رسید، نتیجه تحقیق ارتش رژیم صهیونیستی را که در آن اعلام شده است وی به صورت اشتباهی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به شهادت رسید، مردود دانست و تاکید کرد که باید تحقیقات همه جانبه از سوی دیوان کیفری بین المللی انجام شود.

ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در تازه‌ترین موضع گیری درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره، اذعان کرد که وی به صورت اشتباهی به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به قتل رسیده است و دادستانی نظامی هیچ گونه تناقضی را که مستلزم انجام تحقیقات کیفری درباره قتل ابوعاقله باشد، مشاهده نکرده است.

شیرین ابوعاقله که یکی از خبرنگاران باسابقه شبکه الجزیره عربی بود، خردادماه هنگام پوشش حملات ارتش رژیم صهیونیستی در شهر «جنین» به شهادت رسید.

شهادت این خبرنگار فلسطینی با موج گسترده‌ای از محکومیت‌ها در سطح جهان مواجه شد و حتی سازمان ملل و منابع خبری آمریکایی همچون نیویورک تایمز و واشنگتن پست نیز با استناد به ادله محکم رژیم صهیونیستی را مسئول قتل این خبرنگار اعلام و تاکید کردند که او به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد