میزبانی جزیره کیش از نمایشگاه همایش بین المللی تجار مسلمان


معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد از میزبانی جزیره کیش از نمایشگاه و همایش بین المللی تجار مسلمان تا پایان امسال خبر داد.

میزبانی جزیره کیش از نمایشگاه همایش بین المللی تجار مسلمان
مهدی حسین زاده معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در آیین افتتاح نخستین دوره نمایشگاه فرهنگ ایران زمین در کیش بر تعامل هر چه بهتر و بیشتر براداران دینی در حوزه‌های اقتصادی تاکید کرد و گفت: جزیره کیش در آینده نزدیک میزبان نمایشگاه و همایش بین المللی تجار مسلمان خواهد بود.

حسین زاده " فضای امن و سالم و سفر ارزان قیمت" را دو ویژگی مهم، سرزمین باشکوه و با فرهنگ اصیل و اسلامی ایران برشمرد و گفت: کیش به عنوان بهشت خانواده‌ها در یک فضای اسلامی و انسانی میزبان گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: شاید تا نقطه مطلوب فاصله داشته باشیم، ولی به دنبال آن هستیم تا به هدف غایی که همان ارائه خدمات شایسته و با کیفیت است برسیم.

مهدی حسین زاده، افزود: در فرهنگی بزرگ شدیم که در کودکی به ما آموختن "الجار ثم الدار" اول همسایه و بعد خانه و در این فرهنگ آموختیم که مشکلات ناشی از غصه، گرسنگی و سختی همسایه مشکل ما هم است.

به گفته حسین زاده اگر کودک همسایه نا آرام است ما هم نا آرامی هستیم و چه بستر و چه زمینه‌ای بهتر از داد و ستد منو همسایه، رفت و آمد منو همسایه است.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی سرزمین باشکوه و با فرهنگ اصیل و اسلامی با ویژگی‌های مختلفی برای گردشگری ما وجود دارد و باید این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد بخش خصوصی را یاور دستگاه‌های دولتی در حوزه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: بخش خصوصی همیشه کمک حال ما بودند و تمایل داریم تعاونی‌ها را فعال کنیم.

مهدی حسین زاده افرود: گردشگری تعاونی محور را در کیش رقم خواهیم زد و این‌ها همکاری و صمیمیت وصدافت ما و شما را می‌طلبد.

لازم به ذکر است در این مراسم مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، نمایندگانی از کشور‌های "ایران، تاجیکستان، ترکیه، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان، ژاپن" و همچنین محدثه وحیدی مهر مدیرعامل موسسه ژرفا هنر ساتین کیش، محمدحسین ایمانی خوشخو مدیر پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، خسرو ناظری دبیر کل موسسه فرهنگی اکو، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، مریم جلالی دهکردی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو