برای تصمیم‌گیری پیرامون موضوعات مختلف؛/ برگزاری اولین جلسه رسمی هیئت رئیسه فدراسیون


برای تصمیم‌گیری پیرامون موضوعات مختلف؛/ برگزاری اولین جلسه رسمی هیئت رئیسه فدراسیون

اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال گرد هم جمع شده‌اند تا درباره مسائل سرنوشت‌ساز فوتبال ایران تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش "ورزش‌سه"، با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس، مهدی نبی و منصور قنبرزاده به عنوان نایب رئیس اول و دوم و همچنین محمدرضا ساکت به عنوان نماینده باشگاه‌ها در مجمع روز 8 شهریور، ترکیب هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کامل شد و به این ترتیب از این به بعد این هیئت رئیسه برخلاف 3 ماه گذشته، می‌تواند جلسات رسمی برگزار کند.
امروز اعضای فدراسیون فوتبال در حالی‌که ابهامات زیادی درباره سرنوشت نیمکت تیم ملی در جام جهانی وجود دارد دور هم جمع شده‌اند تا درباره مسائل پیرامون تیم‌های مختلف تحت نظارت فدراسیون نظیر وضعیت کمیته‌های فدراسیون فوتبال، شرایط تیم امید، انتخاب اسپانسر تیم ملی در جام جهانی و ... گفتگو کنند.
به احتمال زیاد، یکی دیگر از مواردی که در دستور کار این جلسه قرار دارد انتخاب مدیر روابط عمومی فدراسیون خواهد بود که پس از پایان کار محمدجواد پاینده همچنان تکلیف آن نامشخص است.
از نکات قابل توجه اولین نشست رسمی هیئت رئیسه، حضور میرشاد ماجدی است؛ او در اولین جلسه که پس از انتخاب مهدی تاج برگزار شده بود حضور نداشت ولی امروز در جلسه حضور دارد.
غیبت شهره موسوی که همچنان در بازداشت به سر می‌برد یکی دیگر از موضوعات مهم اولین جلسه رسمی هیئت رئیسه فدراسیون مهدی تاج است که باید دید در نهایت چه سرنوشتی پیدا می‌کند.
این جلسه مدتی است که در ساختمان خیابان سئول آغاز شده و باید دید در پایان، اعضای حاضر وقتی مقابل خبرنگاران قرار می‌گیرند از چه موضوعاتی به عنوان خروجی جلسه یاد خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...