بیت‌کوین در آستانه حرکت بزرگ بعدی


بیت‌کوین در آستانه حرکت بزرگ بعدی

بیت‌کوین از آخرین روز‌های مرداد یعنی تقریبا دو هفته پیش حوالی مرز ۲۰ هزار دلار آرام گرفته است اما برای حرکتی بزرگ با رویدادهای کلان مهمی که این هفته در راه است آماده می‌شود.

به گزارش بنکر (Banker)، قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته کمتر از یک درصد کاهش داشته است. در این مدت کاردانو، ترون، دوج‌کوین و شیبا بازدهی صفر درصدی را به‌ثبت رساندند

ایسنا نوشت:طی چهار روز آینده، سرمایه‌گذاران باید از نزدیک سخنرانی‌های رؤسای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و فدرال رزرو، انتشار کتاب فدرال رزرو و آنچه را که پس از پایان مهلت روز سه‌شنبه برای اظهارنظر در مورد فرمان اجرایی کریپتو جو بایدن دنبال می‌شود را نظاره کنند.

کتاب بژ (Beige Book) که به‌طور رسمی، خلاصه تفسیر شرایط اقتصادی کنونی امریکا نامیده می‌شود، گزارش هیئت فدرال رزرو ایالات‌متحده است که هشت بار در سال و قبل از جلسات کمیته بازار آزاد فدرال منتشر می‌شود.

به نظر می‌رسد در همین زمان بیت‌کوین در آستانه حرکت بزرگ بعدی قرار گیرد زیرا اکنون تقریباً ۱۰ روز است که پس از سقوط قیمت‌های آن در پایان ماه آگوست در حال انباشت است. متأسفانه، حرکت بزرگ به احتمال زیاد نزولی است.

در حال حاضر، بیت‌کوین در محدوده بسیار باریکی بین ۲۰هزار و ۳۰۰ تا ۱۹هزار و ۵۰۰ دلار معامله می‌شود و ۱۹هزار دلار به‌عنوان آخرین بلوک پشتیبانی عمل می‌کند و همانطور که در آخرین گزارش کوین شر، بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری ارز های دیجیتال در اروپا نشان داده شده است، با نزدیک شدن بیت‌کوین به این سطوح، تعداد کسانی که مایل به باز کردن پوزیشن‌های کوتاه‌مدت فروش هستند به سرعت افزایش می‌یابند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان