بالگرد بدون سرنشین یاماها با ظرفیت حمل بار 50 کیلوگرم معرفی شد


بالگرد بدون سرنشین یاماها با ظرفیت حمل بار 50 کیلوگرم معرفی شد

بالگرد بدون سرنشین یاماها معرفی شد. این بالگرد در واقع نسخه‌ای ارتقا یافته از بالگرد فیزر R G2 این شرکت است که از قدرت بیشتر و ظرفیت حمل بار بالاتری سود می‌برد. به این ترتیب بالگرد یا پهپاد جدید یاماها می‌تواند وسیله‌ای مناسب برای حمل هوایی برخی...

بالگرد بدون سرنشین یاماها معرفی شد. این بالگرد در واقع نسخه‌ای ارتقا یافته از بالگرد فیزر R G2 این شرکت است که از قدرت بیشتر و ظرفیت حمل بار بالاتری سود می‌برد. به این ترتیب بالگرد یا پهپاد جدید یاماها می‌تواند وسیله‌ای مناسب برای حمل هوایی برخی محموله‌ها باشد. یاماها انتظار دارد بالگرد موردبحث علاوه بر کاربری‌های گوناگون نقش مهمی در کاهش هزینه‌های دستمزد و زمان ساخت‌وساز داشته باشد.

بالگرد بدون سرنشین یاماها با ظرفیت حمل بار 50 کیلوگرم معرفی شد

به گزارش پدال و به نقل از نیو اطلس، در طول سال‌های گذشته نسخه‌های مختلفی از بالگرد بدون سرنشین یاماها معرفی شده که از جمله آن‌ها می‌توان به نمونه R-Bat اشاره کرد. R-Bat با همکاری شرکت نورثروپ گرومان تولید شده بود. همچنین یک بالگرد مناسب کارهای کشاورزی با نام فیزر R G2 نیز تولید شد. در سال ۲۰۲۰ نیز بالگرد موردبحث در تحویل آزمایشی غذاهای دریایی در خطوط هوایی ژاپن بکار گرفته شد. جدیدترین نسخه از این بالگرد را می‌توان مدلی بازنگری شده از فیزر R G2 دانست. این محصول به‌روز شده نام فیزر R G2 دلیوری مدل را به خود گرفته است. یاماها از روتور اصلی بزرگ‌تر و ارتقا یافته برای محصول خود استفاده کرده است. این روتور طول ۱.۸ متری دارد درحالی‌که نمونه قبلی طول ۱.۵۶ متری داشت.

بالگرد بدون سرنشین یاماها با ظرفیت حمل بار 50 کیلوگرم معرفی شد

این روتور نیروی بالا برنده بیشتری را تولید می‌کند و وجود سیستم دوربین و باتری سبک‌تر نیز باعث می‌شوند ظرفیت حمل بار بالگرد بدون سرنشین یاماها به ۵۰ کیلوگرم برسد که نسبت به ظرفیت ۳۵ کیلوگرمی مدل قبلی افزایش محسوسی را نشان می‌دهد. آن‌طور که یاماها می‌گوید، بالگرد جدیدش در ۲۰ سفر می‌تواند یک تن محموله را حمل کند درحالی‌که برای حمل این میزان وسایل در بالگرد قبلی می‌بایست ۲۹ سفر انجام می‌شد. بالگرد بدون سرنشین یاماها را می‌توان در سایت‌های ساخت‌وساز مسکن بکار گرفت که این امر منجر به کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان ساخت خواهد شد. از جمله کاربردهای دیگر این وسیله می‌توان به حمل بار و وسایل در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور اشاره کرد. یاماها بالگرد جدید خود را در نمایشگاه پهپادهای کوبه به نمایش خواهد گذاشت.

بالگرد بدون سرنشین یاماها با ظرفیت حمل بار 50 کیلوگرم معرفی شد
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی