برگزاری مسابقات قرآنی می تواند فضای قرآنی در سراسر استان ایجاد کند


 برگزاری مسابقات قرآنی می تواند فضای قرآنی در سراسر استان ایجاد کند

سهیلی،گفت: برگزاری مسابقات قرآنی در ایجاد فضای قرآنی‌ در جامعه اثرگذار است و می تواند فضای قرآنی در سراسر استان ایجاد کند.

ساحل سهیلی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به آغاز مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی در استان،گفت: این دوره با هدف ارتقاء سطح توانمندی‌های راه‌یافتگان به مرحله مقدماتی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ،افزود: مسابقات در بخش بانوان آغاز و تا امروز روز ۱۵ شهریور ادامه دارد، از ۱۶ شهریورماه نیز مسابقات بخش آقایان آغازو تا ۱۷ شهریور ادامه خواهد داشت که در این دوره از مسابقات قرآن‌کریم در کرمانشاه ۲۶۳ نفر از نخبگان قرآنی استان از بین بانوان و آقایان به مرحله استانی راه یافته‌اند که برترین‌های این دوره به مرحله سراسری راه خواهند یافت.

وی خاطر نشان کرد: در بخش بانوان در رشته‌ها حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل ۷۲ نفر و در رشته دعاخوانی ۴۶ نفر به این مسابقات راه یافته‌اند و در بخش آقایان نیز در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل ۵۷ نفر، در رشته دعاخوانی و اذان به ترتیب ۳۱ و ۵۷ نفر راه‌یافتگان مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف هستند.

سهیلی تصریح کرد:مهمترین نقشی که قرآن توانسته با آن عظمتش در زندگی ما داشته باشد ایجاد صبر در برابر سختی ها و مشکلاتی است که روزمره با آن مواجه می گردیم و چه بسیار موانعی که با حضور قرآن از سرراه برداشته شده اند.

پایان پیام/712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی