موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در حوزه تولید محتوای فرهنگی با ستاد اربعین همکاری دارد


موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در حوزه تولید محتوای فرهنگی با ستاد اربعین همکاری دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین کمساری گفت: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در زمینه تولید محتوا و تهیه اقلام مورد نیاز برای پیاده‌روی اربعین حسینی با ستاد اربعین کشور همکاری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین «علی کمساری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تولید محتوا برای موضوع اربعین مهم ترین کاری است که باید صورت گیرد، اظهار کرد: الحمدالله خود مردم به صورت خودجوش از اواسط ماه محرم به فکر اربعین و حضور در این پیاده روی می افتند بنابراین باید بهترین خوراک فکری و محتوای فرهنگی و معنوی برای آنان تهیه شود.

معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) افزود: ما به این اعتقاد داریم که امام حسین (ع) شخصیت جهانی بود و به واسطه اربعین حسینی بیش از گذشته از سوی مردم جهان شناخته شده اند بنابراین ما در این موسسه برای معرفی بیشتر حضرت سیدالشهدا (ع) بر اساس مبانی فکری امام خمینی (ره) تلاش می کنیم.

وی اضافه کرد: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) سال ها است با ستاد اربعین حسینی کشور برای تولید محتوا همکاری دارد؛ محتوایی مناسب که بتواند موجب تقویت شعور حسینی و ارتقای بینش معنوی و فرهنگی در زائران اربعین حسینی شود.

کمساری گفت: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) امسال نیز با ستاد اربعین حسینی همکاری خوبی در زمینه تولید محتوا و تهیه اقلام و بسته های فرهنگی و معنوی داشته است. این همکاری ها در سال های آینده نیز با هدف تهیه محتواهای فرهنگی و معنوی بهتر در حوزه اربعین افزایش خواهد یافت.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید