میادین میوه و تره بار نباید به موضوع واردات ورود کنند


میادین میوه و تره بار نباید به موضوع واردات ورود کنند

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به کمبود برخی میوه‌ها گفت: وظیفه سازمان میادین میوه و تره بار واردات و خرید کالا نیست و باید عرضه کننده و تسهیل گر باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی پیرهادی با بیان اینکه شهروندان بعد از مراجعه به میادین میوه و تره بار با کمبود برخی میوه‌ها و قفسه‌های خالی مواجه می‌شوند، گفت: برخی از اقلام باید از سوی سایر مجموعه‌ها تهیه شود و وظیفه سازمان میادین میوه و تره بار واردات و خرید کالا نیست و باید عرضه کننده و تسهیل کننده باشد.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: از شهردار تهران می‌خواهم در هیئت دولت این موضوع کمبود را متذکر شوند تا در در اسرع وقت رفع شود.

وی در ادامه تذکر خود به وضعیت نظافت مخازن زباله در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: بسیاری از خبرنگاران در خصوص این وضعیت مخازن در سطح شهر به شورای شهر گزارش داده اند.

پیرهادی با بیان اینکه بر اساس برآورد معاونت خدمات شهری به ۱۵ هزار مخزن نو نیاز داریم، گفت: اگرچه تخصیص و نقدینگی توزیع شده به معاونت‌های شهرداری بیش از ۱۱ درصد نبوده است اما خرید ۱۵ هزار مخزن می‌تواند به موضوع نظافت در شهر کمک کند.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین از کلنگ زنی احداث ۵ هزار مسکن در شهر تهران از شهرداری تهران تشکر کرد و به موضوع تعیین تکلیف محله نفرآباد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر با تلاشی که در شهرداری انجام شد شهروندان می‌توانند در نفرآباد چهار طبقه بسازند.

وی تأکید کرد: این محدوده بعد از ۴۰ سال از فریز شدن خارج شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!