نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!


نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

طیف پوستی انسان گسترده است و انواع مختلف رنگ‌ها را شامل می‌شود از پوست سفید و روشن گرفته تا پوست‌های سبزه و گندمی. رعایت هارمونی بین رنگ پوست و رنگ مو تاثیر زیادی روی زیبایی فرد دارد.

نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

طیف پوستی انسان گسترده است و انواع مختلف رنگ‌ها را شامل می‌شود از پوست سفید و روشن گرفته تا پوست‌های سبزه و گندمی. رعایت هارمونی بین رنگ پوست و رنگ مو تاثیر زیادی روی زیبایی فرد دارد. یعنی زیبایی چهره‌تان رابطه مستقیمی با تناسب بین رنگ مو و تناژ پوستی‌تان دارد. با رعایت این اصل طلایی می‌توانید زوایای پنهان زیبایی صورت‌‌تان را برجسته‌تر کنید.

نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

مثلا اگر رنگ پوست‌تان به سردی می‌زند باید سراغ رنگ موی با تناژ سر بروید. تناژهای روشن رنگ قهوه‌ای هم گزینه مناسبی برای پوست‌ گندمی‌ها است چرا که شبیه رنگ گندم است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با رنگ پوست گندمی و بهترین رنگ مو برای این تناژ پوستی آشنا شویم.

نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

رنگ پوست گندمی چیست؟

علت نامگذاری این رنگ پوست به‌نام رنگ پوست گندمی، شباهتش با رنگ گندم است. انواع تناژهای روشن از رنگ قهوه‌ای را می‌توان در چهره افراد با این رنگ پوست دید. رنگ گندمی تناژ رنگی است که نه خیلی روشن است و نه خیلی تیره و بیشتر در اهالی منطقه خاورمیانه، آسیای مرکزی و شبه قاره هند دیده می‌شود.

نکته مهم: بیشتر افراد دارای پوست گندمی معمولا تناژ پوستی گرم هم دارند.

به‌همین دلیل گاهی به رنگ پوست گندمی رنگ پوست هندی هم می‌گویند. درحال حاضر، نزدیک به 15 درصد اروپایی‌ها، و 30 تا 40 درصد مردم ترکیه، ایران، کشورهای عربی و افغانستان رنگ پوست گندمی دارند.

آشنایی با تناژ پوستی

برای انتخاب رنگ موی مناسب باید تناژ پوستی خود را بشناسید: اینکه تن پوست سردی دارید یا گرم؟ برای شناسایی تن پوستی می‌توانید از دو روش زیر کمک بگیرید:

نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

روش تشخیص با استفاده از جواهرات

کافی است جواهرات نقره را کنار پوست صورت‌تان بگذارید؛ اگر به پوست صورت‌تان بیاید یعنی تناژ پوستی سردی دارید. اگر جواهرات طلا به رنگ پوست‌تان بیاید یعنی تن پوستی شما گرم است.

نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

روش تشخیص با استفاده از رگ‌های پوستی

برای تشخیص تناژ پوستی با روش دوم، زیر نور زیاد آفتاب و در روشنایی روز، رگ‌های زیرپوستی بین آرنج تا مچ را پیدا کنید. اگر رنگ این رگ‌ها مایل به آبی باشد یعنی تناژ پوستی شما سرد است. رگ‌های مایل به سبز هم نشان‌دهنده تناژ پوستی گرم است.

نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

حالا که تناژ پوستی خود را شناختید، نوبت به انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی می‌رسد. اگر جزو آن دسته از پوست گندمی‌های روشن هستید، رنگ موهای تیره و روشن برای شما مناسب است. اما حواستان باشد که رنگ‌های خیلی تیره و مشکی به‌هیچ وجه مناسب رنگ پوست‌تان نیستند. بهترین رنگ مو برای پوست گندمی روشن شما ترکیبی از تناژ رنگی طلایی و سرخ است.

بیشتر بخوانید: نکات طلایی و مهم انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست سفید

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

رنگ موی قهوه‌ای طلایی

ترکیب رنگ قهوه‌ای و طلایی، جذابیت چهره‌های با پوست گندمی را چند برابر می‌کند و طراوت چهره را بیشتر نشان می‌دهد. البته این نکته مهم را درنظر داشته باشید که رنگ موی قهوه‌ای طلایی بیشتر مناسب خانم‌های مسن‌تر است چرا که سن را بیشتر نشان می‌دهد.

نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

به‌علاوه اینکه بهتر است به‌جای رنگ طلایی یکدست روی موها، سراغ هایلایت یا آمبره با این ترکیب رنگی باشید.

نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

رنگ موی قهوه‌ای مایل به قرمز

این ترکیب که به آن رنگ ماهاگونی هم می‌گویند، ته رنگ سبز در چهره افراد با پوست گندمی را خنثی می‌کند و باعث می‌شود که پوست‌تان درخشان‌تر دیده شود. رنگ ماهاگونی تیره انتخاب بهتری برای پوست گندمی است.

نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

سرخ شرابی

قرمز یا سرخ شرابی یکی از بهترین رنگ موها برای پوست‌های گندمی است که هم ته رنگ سبز چهره را خنثی کرده و هم جذابیت و زبیایی را دوچندان می‌کند.

نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

رنگ موی کاراملی

رنگ موی کاراملی یکی از انتخاب‌های جسورانه و عالی برای پوست گندمی‌ها محسوب می‌شود که می‌تواند آن را به‌عنوان رنگ اصلی یا به‌شکل هایلایت استفاده کرد.

نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

رنگ موی عسلی

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی همین رنگ موی عسلی است. افراد با رنگ پوست روشن بهتر است سراغ رنگ موی عسلی نروند.

رنگ موی شکلاتی

برای آن دسته از پوست گندمی‌هایی که ترکیب رنگی بین رنگ خیلی روشن و رنگ خیلی تیره می‌خواهنند، رنگ موی شکلاتی بهترین گزینه است.

رنگ موی شیری

رنگ موی شیری برای افراد با رنگ پوست گندمی مناسب است که رنگ روشن دوست دارند.

رنگ موی مسی

اگر به‌دنبال رنگ خاصی برای موها‌یتان هستید به شما رنگ موی مسی را پیشنهاد می‌دهیم؛ ترکیب رنگی روشن و زیبا که جذابیت چهره‌تان را دو برابر می‌کند.

رنگ موی فندقی

رنگ موی فندقی جزو رنگ‌های گرم محسوب می‌شود که برای افراد با پوست گندمی توصیه می‌شود که دنبال رنگ تیره برای موهای‌شان هستند.

نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

بهترین رنگ مو فانتزی برای پوست گندمی

رنگ موهای فانتزی امروزه جزو ترندهای محبوب محسوب می‌شود. رنگ‌ موهای ساختارشکن و جسورانه که تغییر بزرگ و پررنگی در ظاهر افراد ایجاد کرده و جنبه‌های زیبایی از شخصیت‌شان را به تصویر می‌کشد. اما انتخاب رنگ موی فانتزی مثل حرکت روی لبه تیغ است.

در انتخاب رنگ موهای فانتزی باید دقت کنید تا متناسب با رنگ پوست‌تان باشند. مثلا افرادی که تن پوستی گرم دارند باید از رنگ‌های فانتزی با تن گرم استفاده کنند. ترکیب رنگ موی فانتزی سرد با پوست‌های گرم دست کمی از فاجعه ندارد. در ادامه بهترین رنگ مو فانتزی برای پوست گندمی را آورده‌ایم:

نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

بلوند توت فرنگی

ترکیبی از صورتی، طلایی، قرمز و بلوند که به‌خاطر سایه گرم پنهانی‌اش بهترین رنگ مو برای پوست گندمی در رده رنگ موهای فانتزی محسوب می‌شود. ترکیبی حاصل از پایه قهوه‌ای با هایلایت کمرنگ و ظریف زیتونی.

رزگلد

رزگلد جزو رنگ‌های فانتزی مناسب برای پوست گندمی‌ها است که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود و چشم‌ها را به خود جذب می‌کند.

قهوه‌ای قارچی

به‌ نوعی ورژن رنگ بلوند است با ترکیب رنگ قهوه‌ای با خاکستری و طیف‌هایی از رنگ کرم که محبوبیت زیادی دارد.

زیتونی تیره

از آن رنگ‌های بسیار پرطرفدار که همیشه در فرش قرمزها و مهمانی‌های مجلل، و اینستاگرام دیده می‌شود. رنگ مویی با پایه قهوه‌ای و هایلایت‌های زیتونی که بهترین رنگ مو برای پوست گندمی در رده فانتزی‌ها به شمار می‌آید.

نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

آمبره و هایلایت برای رنگ پوست گندمی

بازی رنگ‌ها و سایه و روشن روی موها تکنیکی است که دو محبوب پرطرفدار این روزها در دنیای مد در اختیارمان قرار می‌دهند. اگر پوست گندمگونی دارید و در عین حال هم عاشق رنگ موی طلایی هستید، نگران نباشید چرا که هایلایت و آمبره این آرزو را برآورده می‌کنند.

هایلایت با پایه نسکافه‌ای، شکلاتی یا قهوه‌ای که با سایه‌های مختلف طلایی ترکیب می‌شود می‌تواند بهترین رنگ مو برای پوست گندمی باشد.

برای اینکه ظاهرتان طبیعی‌تر و ظریف‌تر نشان دهد بهتر است هایلایت حدود یک تا دو درجه از رنگ زمینه موها روشن‌تر باشد. مثلا می‌توانید با انتخاب رنگ ماهاگونی برای هایلایت و رنگ تیره برای پایه مو، سایه و روشن جذاب و درعین حال مدرنی در موها ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: این رنگ‌ موها شما را 10 سال جوان‌ می‌کند!

نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

  • اگر رنگ پوست گندمی دارید اما عاشق طیف رنگی قرمز هستید، پیشنهاد ما شرابی و بنفش مایل به قرمز است.
  • رنگ طلایی یکدست به‌هیچ وجه انتخاب خوبی برای پوست گندمی‌ها نیست. بهتر است با هایلایت و امبره اوضاع را تلطیف کنید.
  • افراد دارای پوست گندمگون باید دور انتخاب رنگ‌های خیلی تیره خط بکشند.
  • اگر نمی‌دانید چه رنگ مویی به رنگ پوست صورت‌تان می‌آید، بهترین گزینه برای شما رنگ قهوه‌ای است که با گندمی بودن پوست‌تان جور دربیاید.

نکات طلایی انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست گندمی!

کلام آخر

اصل طلایی در انتخاب بهترین رنگ مو این است که رنگ مویی متناسب با تناژ پوستی خود انتخاب کنید. برای این کار هم باید ابتدا بدانید که چه نوع پوستی دارید. آیا تن پوستی‌تان سرد است یا گرم؟

پوست گندمی از رنگ پوست‌های رایج است که خوشبختانه با انواع رنگ‌ها سازگار می‌شود. اما ممکن است با برخی رنگ‌ها خوب کنار نیاید. در این مطلب رنگ موهای متناسب با پوست گندمی را آورده‌ایم که می‌توانید به سلیقه خود یکی را امتحان کنید و لذت ببرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس