ثوری: اعداد و ارقام دروغ نمی‌گویند/ روند توسعه بوکس در ایران غیر قابل انکار است/ حضور تیم هند در تهران تاثیرات فنی مثبتی دارد


ثوری: اعداد و ارقام دروغ نمی‌گویند/ روند توسعه بوکس در ایران غیر قابل انکار است/ حضور تیم هند در تهران تاثیرات فنی مثبتی دارد

رئیس فدراسیون بوکس گفت: این اعداد و ارقام هستند که موکد روند توسعه و پیشرفت بوکس در چند سال اخیر هستند.

به گزارش رکنا، بعد از حضور حسین ثوری در راس فدراسیون بوکس این رشته المپیکی شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری بوده است. کسب مدال‌های رنگارنگ در آسیا و اولین مدال جهانی بدون اغراق حاصل تدابیری است که رئیس فعلی و همکارانش در فدراسیون داشته‌اند.

ثوری در گفت‌وگو با رکنا، در مورد اوضاع و احوال این روزهای بوکس عنوان کرد: خوشبختانه برنامه‌هایمان آنطور که می‌خواهیم پیش می‌رود و با وجود تمام مشکلات سعی می‌کنیم در راستای اهدافمان حرکت کنیم. اتفاقی خوبی که این روزها برای بوکس افتاد حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی بود. به هر صورت حضور مسئولین تراز اول ورزش در اردوها هم برای ورزشکاران و هم برای مسئولین مایه دلگرمی است و این موضوع انگیزه‌مان را بالا می‌برد.

وی ادامه داد: در حین بازدید سجادی به برخی موضوعات مالی و سخت‌افزاری اشاره کردیم و وزیر نیز قول مساعد داد و معتقدیم که وعده او صادق است. به هر حال برخی امکانات و حمایت‌ها می‌تواند سرعت روند رو به رشد بوکس را بالا ببرد. خوشبختانه سجادی از متن ورزش است و بصورت کلی با مشکلات قهرمانان آشنایی دارد.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد اردوی مشترک تیم ملی با بوکسورهای هندی نیز اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید تیم بوکس هندوستان از قدرت‌های آسیا و جهان است و حضور این تیم در ایران فرصت خوبی برای محک خوردن نفرات ما بود. در حال حاضر این تیم به همراه تیم ازبکستان و قزاقستان جز سه تیم اول آسیا است و خوشحالم که موقعیت حضور این تیم در تهران فراهم شد. در آینده نیز در صورت فراهم بودن شرایط حتما برنامه‌های این چنینی داریم زیرا هر چقدر بوکسورهای ما با نفرات تراز اول و تیم‌های مطرح برنامه‌های مشترک داشته باشند نتایج مثبت آن را در مسابقات خواهیم دید.

او در پایان ضمن اشاره به روند رو به رشد بوکس ایران تصریح کرد: اعداد و ارقام هیچ‌گاه دروغ نمی‌گویند. حتی منتقدین فدراسیون نیز به خوبی می‌دانند در طول سال‌های اخیر چه توفیقاتی برای این رشته بدست آمده است. کسب اولین مدال جهانی و اولین مدال ارتش‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار 22 مدال‌ رنگارنگی که در آسیا بدست آمده گواه توسعه چشم‌گیر بوکس در ایران است. به هر حال امیدوارم با کمک خدا و حمایت مسئولین ورزش کشور و البته همدلی خانواده بزرگ و فهیم بوکس در ادامه نیز شاهد درخشش تیم‌های این رشته المپیکی باشیم. هیچ موفقیتی دور از دسترس بوکس ایران نیست.

گفت‌وگو از ایمان میری

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟