شهرداری آمادگی جمع آوری معتادان متجاهر را دارد+فیلم


شهرداری آمادگی جمع آوری معتادان متجاهر را دارد+فیلم

شهردار تهران گفت: ما اعلام کرده ایم که خودمان می‌توانیم معتادان متجاهر را جمع آوری کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نودمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در منطقه کن مصوبه‌ای در دهه ۸۰ مبنی بر تملک تمامی املاک ایجاد شده بود گفت: به دلیل آنکه در آن زمان شهرداری منابعی را در اختیار نداشت این منطقه تبدیل به الگویی با بافت فرسوده بسیار شد.

وی افزود: ما سعی کردیم الگویی برای ۷۰ هزار هکتار در نظر بگیریم تا علاوه بر نوسازی، تفرجگاه هم ایجاد شود.

زاکانی با بیان اینکه مردم کن مستحق خدمات بیشتری هستند گفت: راحتی مردم برای شهرداری منفعت دارد.

شهردار تهران درباره اتصال شهرداری تهران به پنجره واحد دولت اظهار کرد: به پنجره واحد متصل شده ایم اما اختلاف نظرهایی درباره چگونگی اتصال وجود داشته است و به دنبال توسعه این امر هستیم.

وی با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر در تهران افزود: در قرارگاه اجتماعی اعداد و ارقام معتادان جمع آوری شده مشخص است و از سه هفته پیش اعلام کردیم که جمع آوری معتادان را خودمان می‌توانیم انجام دهیم و مجوز این امر را نیز دریافت کردیم اما نیروی انتظامی خود اعلام کرد که می‌خواهد کار جمع آوری معتادان را به تنهایی انجام دهد.

شهردار تهران گفت: بیش از ۳ هزار معتاد در مراکز شهرداری ساماندهی شده اند اما این معتادان را هیچ نهادی جز شهرداری نپذیرفته بود.

زاکانی درباره برنامه آینده شهرداری تهران برای شنبه‌های امید و افتخار گفت: شنبه هفته آینده، بوستان ۱۶ هزار هکتاری ایرانیان در منطقه ۱۹ افتتاح می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی