واحد تهران دانشگاه خوارزمی به جدید الورودها خوابگاه نمی دهد


واحد تهران دانشگاه خوارزمی به جدید الورودها خوابگاه نمی دهد

دانشگاه خوارزمی در واحد تهران اعلام کرد: از ارائه خوابگاه به دانشجویان ورودی جدید ۱۴۰۱ معذور است.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه خوارزمی خطاب به دانشجویان ورودی جدید سال ۱۴۰۱ اعلام کرد، دانشگاه خوارزمی در واحد تهران از ارائه خوابگاه به دانشجویان ورودی جدید معذور است.

لذا متقاضیان خوابگاه جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره گیری از خوابگاه‌های غیردولتی دارای مجوز به سامانه خوابگاه‌های غیر دولتی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری به نشانی اینترنتی www.swf.ir مراجعه کنند.

به گزارش مهر، بسیاری از دانشگاه‌ها در بخش پیوست‌های دفترچه انتخاب رشته شرایط خوابگاهی خود را اعلام کرده‌اند و یادآور شده‌اند که داوطلبان شرایط خوابگاهی را مشاهده کنند و بر اساس امکانات دانشگاه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. دانشگاه‌ها و مرکز آموزش عالی در ۳۰ استان کشور، شرایط خوابگاهی خود را اعلام کرده‌اند. داوطلبان برای انتخاب رشته بهتر و آشنایی با دانشگاه مربوطه بهتر است که شرایط ارائه خوابگاه یا عدم ارائه آن را از سایت دانشگاه جویا شوند.

کمبود خوابگاه‌های دولتی در دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ نیز مورد توجه قرار گرفته است و صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرده است که با توجه به کمبود خوابگاه‌های دولتی اقدام به ساماندهی خوابگاه‌های غیردولتی کشور از طریق شوراهای نظارت و ارزیابی و دانشگاه‌های منتخب هر استان کرده و متقاضیان خوابگاه، جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره گیری از خوابگاه‌های غیردولتی دارای مجوز، به سامانه خوابگاه‌های غیردولتی این صندوق مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری