اصولی: اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است، در جلسه امروز درباره کی‌روش صحبت نشد/ ما حواشی را به وجود نمی‌آوریم


اصولی: اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است، در جلسه امروز درباره کی‌روش صحبت نشد/ ما حواشی را به وجود نمی‌آوریم

تسنیم: سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد در جلسه امروز هیئت رئیسه این فدراسیون صحبتی در مورد بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی نشده است. احسان اصولی پس از جلسه امروز (سه‌شنبه) هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عمده...

اصولی: اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است، در جلسه امروز درباره کی‌روش صحبت نشد/ ما حواشی را به وجود نمی‌آوریم
تسنیم: سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد در جلسه امروز هیئت رئیسه این فدراسیون صحبتی در مورد بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی نشده است.
احسان اصولی پس از جلسه امروز (سه‌شنبه) هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عمده مباحث و صحبت‌های مطرح شده در جلسه، گزارش‌هایی بود که از بخش‌های مختلف فدراسیون مانند وضعیت تیم‌های ملی ارائه شده بود. کارهایی که از قبل در حال پیگیری بود و بیشتر جنبه سازمانی داشت، مصوبات هیئت رئیسه را اخذ کرد.
برای ما مهم است که تمام تیم‌های ملی در بهترین وضعیت ممکن باشند
وی در واکنش به شنیده شدن اخباری مبنی بر سرمربیگری کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال تصریح کرد: درباره همه تیم‌های ملی صحبت شد، اما در این خصوص (سرمربیگری کی‌روش در تیم ملی) بحثی انجام نشد. برای هیئت رئیسه و فدراسیون مهم است که تمام تیم‌های ملی در بهترین وضعیت ممکن در مسابقات پیش رو حضور یابند.
اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است و متوجه اصرار روی برخی مسائل نمی‌شوم
سخنگوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤالی پیرامون وضعیت نیمکت تیم ملی ایران بیان کرد: اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است و اصرار شما بر تکرار یک موضوع را متوجه نمی‌شوم. ما حاشیه‌ها را به وجود نمی‌آوریم؛ برخی دوستان گمانه‌زنی می‌کنند و در این باره سؤال می‌پرسند. من به‌عنوان سخنگوی فدراسیون فوتبال، آنچه را که اتفاق افتاده است، توضیح می‌دهم.
فدراسیون بهترین تصمیم را برای همه تیم‌های ملی می‌گیرد
اصولی در پاسخ به این پرسش که آیا خروج زودهنگام میرشاد ماجدی از جلسه هیئت رئیسه به‌خاطر مخالفت با تصمیم اعضا درباره تیم ملی بود یا خیر، بیان کرد: او جلسه‌ای با نمایندگان AFC یا فیفا داشت و نشست را به همین خاطر ترک کرد. در مواقع مختلف گفتیم که فدراسیون بهترین تصمیم را برای همه تیم‌های ملی می‌گیرد.
«این انتظار وجود دارد که اردوی پیش روی تیم ملی به سرمربی ایران در جام جهانی سپرده شود و اینطور نباشد که بخواهند بعد از شکست ریسک برداشتن اسکوچیچ را کاهش دهند.»، وی به طرح این موضوع واکنش نشان داد و گفت: این صحبت را شنیدیم؛ شما توصیه کردید و ممنون!
موارد مطرح شده در جلسه امروز هیئت رئیسه چه بود؟
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره مصوبات جلسه امروز تصریح کرد: گزارشی بود در مورد اسا‌سنامه استان‌ها و قرار شد کارشناسی بیشتری انجام شود. مصوبه‌ای درباره پاداش تیم ملی فوتسال در مقدماتی جام ملت‌های آسیا داشتیم. موضوعات دیگر هم مشابه همین بود. در مورد تیم‌های ملی هم گفت‌و‌گو شد و فکر می‌کنم جلسه بعدی هفته آینده خواهد بود.
امروز در مورد VAR مفصل صحبت کردیم
اصولی گفت: امروز مثلاً درباره استان‌ها موضوعاتی داشتیم که کمیته استان‌ها ورود داشت. در مورد VAR نیز مفصل صحبت کردیم و شاید بخش زیادی از جلسه امروز به این موضوع اختصاص داشت و کمیته داوران در این مورد گزارش داد. تصمیم‌گیرنده نهایی هیئت رئیسه فدراسیون است و کمیته‌ها نقش نظارت، کارشناسی و مشورتی دارند و در نهایت تصمیم‌گیری می‌شود.
وی در مورد ادعای راستینه نماینده مجلس شورای اسلامی برای برکناری تاج و اینکه اگر این اتفاق بیفتد تکلیف فدراسیون چیست، توضیح داد: نمی‌دانم شما می‌خواهید در مورد چه صحبت کنید. من آمدم در مورد هیئت رئیسه و مصوبات صحبت کنم!
اجازه دهید فدراسیون فوتبال در یک فضای باثبات کارهای خود را انجام دهد
سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که تاج در چند روز اخیر و بعد از انتخاب به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال هیچ جلسه‌ای با اسکوچیچ نداشته و این موضوع شائبه برکناری سرمربی تیم ملی را پر رنگ‌تر می‌کند، عنوان کرد: تاج خیلی‌های دیگر را هم ندیده است. سرمربی خیلی از تیم‌های دیگر را هم ندیده است. من تقاضا دارم اجازه دهید فدراسیون فوتبال در یک فضای باثبات کارهای خود را انجام دهد. ما رویداد مهمی را پیش رو داریم و امیدوارم با موفقیت بتوانیم این رویداد را پشت سر بگذاریم. من مصوبات هیئت رئیسه را عرض کردم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط