تمجید از فسادستیزی مسئول سابق حراست شهرداری تهران


تمجید از فسادستیزی مسئول سابق حراست شهرداری تهران

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران از فسادستیزی مسئول سابق حراست شهرداری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مهدی اقراریان امروز در جریان نودمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور با اشاره به تغییر و تحولات صورت گرفته در مدیریت شهری اظهار کرد: وظیفه دانستم با توجه به اینکه یکی از تغییرات شهرداری در کمیسیون نظارت شورا است و بنده عضو آن هستم، مطلبی را بیان کنم.

وی افزود: در روزهای گذشته شاهد این بودیم که برادر انقلابی، حزب‌اللهی و ارزشمند که انسان پاکدستی است و مبارزه با فساد را در در طی یک سال گذشته به صورت غیرنمایشی دنبال می‌کرد و در جلساتی که بنده با وی داشتم و در بازدیدهایی که از حراست شهرداری داشتیم و عملکرد خوب و ارزشمندی داشتند، از مجموعه شهرداری تهران جدا شده‌اند. به عنوان عضوی از خانواده 21 نفری شورای شهر اسلامی تهران، از زحمات آقای مقدم مسئول سابق حراست شهرداری تهران که از مجموعه شهرداری تهران جدا شده‌اند، تقدیر و تشکر ‌می‌کنم و آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون را برای ایشان دارم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه برخورد با فساد و نقد هزینه دارد، تصریح کرد: بچه‌های حزب‌اللهی حتما این آمادگی را دارند که برای مبارزه با فساد باید هزینه بدهند حتی در مقابل کسانی که مبارزه نمایشی با فساد را در دستور کار خودشان قرار بدهند.

به گزارش تسنیم، همچنین سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در این جلسه پس از استماع سخنان شهردار تهران در صحن علنی شورا پیشنهاداتی را مطرح کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مواردی که سال گذشته هم به آن اشاره کردیم و مطالبه همکاران بانوان بوده، استفاده از ظرفیت و توانمندی بانوان در پست‌های مدیریتی خصوصا بعد از حذف 22 مشاور شهرداران است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به چند انتصابی که صورت گرفت بانوان کارنامه و عملکرد خوبی داشتند؛ لذا در انتصابات جدید هم می‌توان از ظرفیت بانوان نیز استفاده کرد.

نجفی با تاکید‌ بر انتقال محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی به "شهر آفتاب" افزود: با توجه به مصوباتی که در این خصوص در شورا مطرح شده و معضلاتی که مانند آلودگی هوا و ترافیک در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها ایجاد می‌شود، شهردار باید به طور جد این موضوع را در هیئت دولت پیگیری کند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران همچنین در خصوص ساماندهی دستفروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر و‌ متکدیان ‌کودکان کار عنوان کرد: حضور این افراد زیبنده شهر اسلامی‌ تهران نیست و امیدوارم در سه سال آینده دیگر شاهد چنین معضلاتی نباشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان