تأمین اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام میراث‌فرهنگی در سفر رئیس‌جمهوری


تأمین اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام میراث‌فرهنگی در سفر رئیس‌جمهوری

شهرکرد- معاون میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری از تأمین اعتبار تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام میراث‌فرهنگی استان در سفر رئیس‌جمهوری خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، کوروش بابائیان در حاشیه بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام حوزه میراث‌فرهنگی استان تأکید کرد: تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های نیمه‌تمام حوزه میراث‌فرهنگی این استان در دستور کار قرار گرفته است.

بابائیان ادامه داد: بودجه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام میراث‌فرهنگی از اعتبارات مربوط به سفر رئیس‌جمهوری به استان و بودجه‌هایی از ردیف‌های ملی و استانی اختصاص داده شد.

وی افزود: در این راستا تلاش می‌شود تا با جذب و هزینه‌کرد این اعتبارات بتوان روند تکمیل و بهره‌برداری از تعداد قابل‌توجهی طرح‌های نیمه‌تمام حوزه میراث‌فرهنگی را تسریع کرد.

معاون میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری به‌لحاظ جاذبه‌های خاص تاریخی از مهم‌ترین مکان‌ها و استان‌های کشور برای حضور مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به‌شمار می‌رود.

بابائیان یادآور شد: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام حوزه میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری می‌تواند در افزایش جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی با هدف اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی موثر باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما