کاهش 18 درصدی نزاع و درگیری در مازندران


کاهش 18 درصدی نزاع و درگیری در مازندران

ساری- رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کاهش ۱۸ درصدی نزاع و درگیری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید محسن جعفری گفت: امروزه نزاع و درگیری یکی از شاخص‌های مهم وجود خشونت در جامعه به شمار می‌رود که نظم حاکم بر جامعه را مختل می‌کند و تهدیدی جدی برای ثبات امنیت در جامعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه نزاع و درگیری در پنج ماهه ابتدایی سال جاری در استان با کاهش ۱۸ درصدی مواجه بوده است، خاطر نشان کرد: از علت‌های اصلی این امر می‌توان به انجام اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی همچون برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مساجد، برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس در کلانتری و پاسگاه‌ها، ارتقا اشراف اطلاعاتی کلانتری و پاسگاه‌ها و رصد تحرکات عوامل ایجاد نزاع و درگیری، اشاره کرد.

سرهنگ جعفری با اشاره به مصالحه ۶۰ درصدی پرونده‌های نزاع و درگیری در کوپ ها افزود: ارجاع این نوع پرونده‌ها به دایره مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها و ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوی در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر باشد.

رئیس پلیس پیشگیری استان در خاتمه احترام به قانون را همواره امنیت آفرین دانست و افزود: بهترین مرجع برای رسیدگی به دعاوی از طریق مراجع قضائی است و هر گونه اقدام خارج از ضوابط عاقبت جبران ناپذیری برای افراد قانون شکن در بر خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی