واکنش رئال مادرید به جذب هافبک دینامو مسکو


واکنش رئال مادرید به جذب هافبک دینامو مسکو

باشگاه رئال مادرید به اخبار رسانه‌های ورزشی اسپانیا مبنی بر برنامه‌ریزی برای جذب هافبک ۱۹ ساله دینامو مسکو واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوآن کامیلو آندراده، رئیس سرویس رسانه‌ای رئال مادرید به اخبار منتشر شده مبنی بر علاقةمندی این باشگاه برای جذب آرسن زاخاریان، هافبک دینامو مسکو و تیم ملی فوتبال روسیه واکنش نشان داد.

آندراده به سایت اسپورت 24 روسیه گفت: آیا باشگاه رئال مادرید تمایل به جذب زاخاریان دارد؟ متأسفم. هرگز اطلاعاتی از این دست را ارائه نمی‌دهیم.

رسانه‌های ورزشی اسپانیا و روسیه امروز اعلام کردند دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا آماده رقابت با چلسی انگلیس برای جذب آرسن زاخاریان در نقل‌وانتقال‌های ژانویه 2023 می‌شوند.

باشگاه چلسی تصمیم داشت تا با پرداخت 19 میلیون یورو آرسن زاخاریان را از دینامو مسکو در نقل‌وانتقال‌های تابستانی بخرد. باشگاه لندنی به دلیل تحریم‌های صورت گرفته علیه روسیه پس از جنگ در اوکراین نتوانست مسائل مالی انتقال زاخاریان را تا آخرین روز پنجره نقل‌وانتقال‌های تابستانی حل کند، البته رسانه‌های ورزشی روسی گزارش دادند که چلسی مصمم است تا انتقال آرسن زاخاریان را در فصل زمستان نهایی کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس