اعزام 130 دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین از کاشان به مهران


اعزام 130 دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین از کاشان به مهران

کاشان - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان گفت: طی یک هفته گذشته ۱۳۰ دستگاه اتوبوس زائران اربعین حسینی از کاشان به مرز مهران اعزام شده اند.

علی اکبر آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و لزوم اعزام زائران به پایانه‌های مرزی اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی اربعین کشور، ۹۰ درصد اتوبوس‌های پایانه‌های مسافربری سراسر کشور باید برای جابجایی زائران مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته ۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین از کاشان به مرز مهران اعزام شده‌اند، ابراز داشت: این آمار تعداد اتوبوس‌هایی است که به صورت رسمی و از پایانه مسافربری الغدیر کاشان اعزام شده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: البته برخی از اتوبوس‌ها از دیگر شهرها به صورت دربستی و خارج از مکانیزم‌های رسمی توسط افراد و یا گروه‌هایی کرایه شده و به زائران را جابجا کرده‌اند که در این آمار ملاحظه نشده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت بلیت‌های اتوبوس از کاشان به مرز مهران مشخص و ابلاغ نیز شده است، خاطرنشان کرد: در صورت تخلف هر شرکتی از قیمت‌های اعلام شده به شدت با آنها برخورد می‌شود.

آقایی با بیان اینکه در حال حاضر در ایام پیک استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای است، گفت: با توجه به تشدید درخواست‌ها برای استفاده از این ناوگان همکاران ما در تلاش هستند تا خدمات مطلوب را به زائران ارائه دهند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات برای مسافران بین شهری در هنگام استفاده از خدمات ناوگان حمل و نقل تاکید کرد: به شرکت‌های مسافربری توصیه اکید کرده‌ایم بیش از ظرفیت اتوبوس مسافران را جابجا نکنند چراکه ممکن است مشکلاتی برای هموطنان پیش آید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: برای خدمات به زائران اهتمام ویژه‌ای داریم و از این رو حتی روزهای تعطیل را هم برای جابجایی زائران خدمات را ارائه می‌دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن