اسکان 4080 زائر اربعین در اردوگاه اسکان هلال احمر کرمانشاه


اسکان 4080 زائر اربعین در اردوگاه اسکان هلال احمر کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اسکان چهار هزار و ۸۰ زائر اربعین در اردوگاه اسکان اضطراری هلال احمر در مرز خسروی خبر داد.

محمد باقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هلال احمر استان کرمانشاه خدمات متنوعی به زائران اربعین در مرز خسروی ارائه کرده و تا کنون اسکان اضطراری چهار هزار و ۸۰ نفر زائر عتبات عالیات انجام شده است.

وی افزود: توزیع ۲ هزار و ۳۵۰ بطری آب معدنی، ۴۱ بسته پک ۷۲ ساعته غذایی، ۶۵۰ تخته موکت، ۳۹۰ تخته چادر امدادی، چهار هزار و ۵۰۰ تخته پتو، هزار و ۲۰۰ قرص نان، هزار و ۲۰۰ قوطی کنسروجات بین زوار اربعین توزیع شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: ایستگاه سلامت در پایانه مرزی خسروی با ارائه خدماتی به زوار احداث شده و در این بخش نیز تست فشار و قند خون برای ۴۸۴ زائر انجام شده است.

وی آموزش‌های چهره به چهره امداد وکمک‌های اولیه به ۲۸۴ زائر در پایانه مرز خسروی و توزیع هزار و ۲۵۰ برگ بروشورهای آموزشی مرتبط با نکات بهداشت عمومی را از دیگر خدمات هلال احمر برای زوار اربعین اعلام کرد.

محمدی با اشاره به فصل گرما و دمای بالای هوا در عراق، به زوار توصیه کرد: در ساعت‌های اوج گرما که آفتاب به طور مستقیم می‌تابد حرکت نکنند و پیاده‌روی خود را در ساعات خنک انجام دهند و برای جلوگیری از گرمازدگی از لباس‌های نخی، آزاد و کلاه نقاب‌دار استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر