دو وینگر بوشهری در ترکیب ثابت آبی‌ها / ترکیب استقلال با حضور ثابت قایدی و محبی


دو وینگر بوشهری در ترکیب ثابت آبی‌ها / ترکیب استقلال با حضور ثابت قایدی و محبی

ریکاردو ساپینتو برای دیدار امروز برابر پیکان، از هر دو وینگر بوشهری خود به صورت ثابت استفاده می کند.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی تهران و در حضور هواداران خودی، به مصاف پیکان می رود. تیمی که در 4 دوره گذشته رقابت های لیگ برتر، هرگز در استادیوم آزادی به استقلال نباخته است.

شاگردان ساپینتو برای رسیدن به رتبه دوم جدول رده بندی و حفظ فاصله یک امتیازی با پرسپولیس، امروز به دنبال پیروزی در بازی خانگی مقابل پیکان هستند تا از رقیب قدیمی خود عقب نمانند.

* پنجمین کلین شیت پیاپی، هدف اصلی سیدحسین
استقلال در 4 دیدار قبلی برابر پیکان گلی را دریافت نکرده که سیدحسین حسینی در 2 مورد این مسابقات درون دروازه استقلال حضور داشته است. کاپیتان آبی ها امید زیادی دارد تا در بازی امروز نیز دروازه اش را بسته نگه دارد تا علاوه بر موفقیت تیم خود، در جدول رده بندی برترین گلرهای لیگ نیز به سومین کلین شیت خود دست پیدا کرده و فاصله اش با بیرانوند را کاهش دهد.

* اعتماد دوباره به عارف و سیلوا
عارف غلامی و رافائل سیلوا در بازی های گذشته به عنوان زوج آبی ها در دفاع مرکزی به میدان رفته اند. این دو بازیکن در دیدارهای قبلی موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمشان شده اند و طبیعی است که برای بازی امروز نیز از آنها در جمع نفرات اصلی استفاده شود.

* مأموریت جدید یامگا در سمت راست
ساپینتو در سیستم 4 دفاعه ای که برای تیمش در نظر گرفته، از کوین یامگا و ابوالفضل جلالی در دو سمت راست و چپ استفاده خواهد کرد. وینگر فرانسوی امروز یک پست عقب تر آمده و با وظایف دفاعی تری انجام وظیفه خواهد کرد.

* حضور ثابت روزبه در کنار مهدی پور
روزبه چشمی که فصل را به عنوان یک مدافع آغاز کرد، در بازی های اخیر جلوتر آمده و به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب آبی ها بازی کرده است. او امروز نیز در مرکز میدان و در کنار مهدی پور بازی می کند. دیگر هافبک استقلال، آرش رضاوند است که قرار است یک خط جلوتر و به عنوان هافبک تهاجمی بازی کند.

* حضور فیکس دو وینگر بوشهری
ساپینتو به این نتیجه رسیده که به صورت همزمان از محبی و قایدی در ترکیب اصلی استقلال استفاده کند. با توجه به اینکه هر دوی این بازیکنان می توانند به عنوان وینگر راست و چپ بازی کنند، دست سرمربی پرتغالی برای انجام تغییرات در طول بازی و تغییر پست قایدی و محبی باز است.

* اعتماد دوباره به پیکان
پیمان بابایی در بازی با نفت مسجدسلیمان از ابتدا برای تیمش به میدان رفت اما نتوانست تأثیر چندانی در روند هجومی تیمش داشته باشد. ساپینتو امروز یک بار دیگر به این بازیکن اعتماد کرده و او را از ابتدا به زمین مسابقه فرستاده است.

ترکیب استقلال برای بازی با پیکان:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – ابوالفضل جلالی – مهدی مهدی پور – روزبه چشمی – آرش رضاوند – مهدی قایدی – محمد محبی – پیمان بابایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد