مرکز تحقیق و توسعه همراه اول از برگزاری بوتکمپ تخصصی اینترنت اشیا حمایت می‌کند


مرکز تحقیق و توسعه همراه اول از برگزاری بوتکمپ تخصصی اینترنت اشیا حمایت می‌کند

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول از برگزاری بوتکمپ تخصصی اینترنت اشیا حمایت می‌کند. این بوتکمپ از 15 شهریور تا 21 مهر 1401 برگزار خواهد شد.مرکز اینترنت اشیا ایران با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و همراهی آکادمی همراه قصد دارد بوتکمپ تخصصی...

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول از برگزاری بوتکمپ تخصصی اینترنت اشیا حمایت می‌کند. این بوتکمپ از 15 شهریور تا 21 مهر 1401 برگزار خواهد شد.

مرکز اینترنت اشیا ایران با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و همراهی آکادمی همراه قصد دارد بوتکمپ تخصصی اینترنت اشیا 1401 را برگزار کند. مرکز تحقیق و توسعه همراه اول ضمن این که از برگزاری این بوتکمپ حمایت خواهد کرد، همانند گذشته قصد دارد به شکل ویژه تمام یا قسمتی از هزینه‌های شرکت در دوره را برای شرکت‌کنندگان منتخب با رزومه برتر تامین کند.

برگزاری بوتکمپ تخصصی اینترنت اشیا

این بوتکمپ به شکل حضوری و مجازی در قالب 120 ساعت دوره آموزشی مهارت محور از 15 شهوریور 1401 آغاز به کار کرده و تا 21 مهر 1401 ادامه خواهد داشت. دوره حضوری این بوتکمپ نیز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد. همچنین این بوتکمپ روی موضوع‌هایی چون امنیت اینترنت اشیا، هوش مصنوعی در اینترنت اشیا، پلتفرم اینترنت اشیا، ارتباطات اینترنت اشیا و سخت افزار اینترنت اشیا تمرکز خواهد داشت.

شناسایی تیم‌های هدفمند در حوزه اینترنت اشیا یکی از اهداف برگزاری این بوتکمپ محسوب می‌شود و مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نیز شرایط حمایت و پشتیبانی ضروری از تیم‌های شناسایی شده برتر در روز اختتامیه را فراهم خواهد کرد. علاقه‌مندان با مراجعه به صفحه https://iotiran.com/product/iot-bootcamp-1401 می‌توانند در خصوص برگزاری این بوتکمپ اطلاعات بیشتری را دریافت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)