پلمب انبار دپوی پارچه و پتوی خارجی قاچاق در خمینی شهر


پلمب انبار دپوی پارچه و پتوی خارجی قاچاق در خمینی شهر

رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از 20هزار تن انواع منسوجات خارجی قاچاق به ارزش 45 میلیارد ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردارمحمدرضا هاشمی فر بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی پارچه قاچاق در یک انبار اطراف خمینی شهر بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی عنوان داشت: مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه و نخصصی موفق به شناسائی انبار مورد نظر شده که پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه نماینده ادارات صمت و تعزیرات حکومتی به محل اعزام و طی بازرسی های اولیه انجام شده موفق به کشف بیش از 20هزار تن انواع منسوجات شامل 4هزار طاقه انواع پارچه و800تخته پتو خارجی قاچاق که همگی فاقد اسناد و مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 45 میلیارد ریال برآوردکرده اند تصریح کرد: در این خصوص ضمن پلمب انبار،پرونده ای تشکیل و جهت انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به نقش مخرب قاچاق کالا در کاهش تولید و افزایش نرخ بیکاری در جامعه خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت های پلیس است و در این خصوص از شهروندان تقاضا داریم درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در این رابطه، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

بهمن راعی /اصفهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی تکذیب شد