اطلاعیه فدراسیون فوتبال در واکنش به انتشار اتهامات تاج


اطلاعیه فدراسیون فوتبال در واکنش به انتشار اتهامات تاج

فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای را در خصوص اتهامات منتشر شده علیه مهدی تاج صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«یک هفته از تغییرات در فدراسیون فوتبال می‌گذرد و با وجود تلاش تیم جدید بر سکوت و تمرکز بر امور جاری، در این چند روز انتشار مطالب خلاف واقع بیش از اندازه و نشانگر تلاش به ثمرننشسته‌ای است که علیه فوتبال ایران انجام شده و ادامه دارد.

پس از صحبت‌های شب گذشته وزیر محترم ورزش در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری و اظهارنظر صریح ایشان مبنی بر نبود هیچ‌گونه منع بر حضور افراد در انتخابات فدراسیون و رأی‌گیری از مجمع ظهر امروز فعالیت تازه‌ای علیه شخص رئیس فدراسیون آغاز شده که استناد آن به خبری قدیمی است که به ظاهر قرار است تازه جلوه داده شود. پرونده‌هایی که همه آنها مربوط به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بوده و امر شخصی در آن رخ نداده است.

این خبر که مبنای آن استعلامی است که قبلاً در کمیته بدوی فدراسیون فوتبال به‌صورت بی‌طرفانه مورد بررسی قرار گرفته، درباره سلسله اتهاماتی است که پیش از این به آنها رسیدگی شده تا در تک تک پرونده‌ها منع تعقیب صادر شود. البته برخی از آنها نیز با پیگیری بازرسی دوباره مورد بررسی قرار گرفته اما قراری برای آنها صادر نشده و بنابراین کوچکترین تخلف یا عدول از مر قانون در این مسیر رخ نداده است.

لازم به ذکر است، در نامه استعلام از قوه قضاییه این نکته ذکر شده که انتشار محتویات آن ممنوع و خلاف قانون می‌باشد که این اصل اولیه اخلاقی توسط این جریان مخرب زیرپا گذاشته شده است.

بنابراین با تذکر این نکته که حق شکایت و پیگیری قطعی برای مجموعه فدراسیون فوتبال محفوظ است، خاطرنشان می‌شود که همچنان نهایت همکاری کمافی‌السابق با نهادهای محترم قضایی صورت خواهد گرفت.

در پیشگاه مردم ایران به خصوص در فوتبال چیزی مخفی نخواهد ماند. ضمن آنکه بالاتر از آن خداست که بر همه امور آگاه است.

با توکل به خدا و با حمایت ملت شریف ایران و با اتکا به اعتماد مجدد مجمع فوتبال و مردم خود را آماده جام جهانی 2022 قطر خواهیم کرد.

مجموعه فدراسیون دست همه را برای یاری تیم ملی و حضور در این مسیر سخت به گرمی می‌فشارد».

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در