بازیکن جنجالی استقلال از تیم ملی خط خورد


بازیکن جنجالی استقلال از تیم ملی خط خورد

بازیکن استقلال دوباره از اردوی تیم جوانان خط خورد و به نظر می‌رسد او در سفر به بیشکک برای حضور در بازی‌های مقدماتی جام ملت ها، حضور نخواهد داشت.

بازیکن جنجالی استقلال از تیم ملی خط خورد

به گزارش راهبرد معاصر، این بازیکن پیش‌تر هم به دلیل ترک اردوی تیم جوانان در بامداد یکی از روز‌های اردو از سوی صمد مرفاوی از لیست تیم جوانان خط خورده بود و نتوانست این تیم را در سفر به شهر دوشنبه برای حضور در تورنمت کافا همراهی کند. اما بعد از تورنمنت کافا این بازیکن با حضور بر سر تمرین تیم جوانان و عذرخواهی از کادر فنی بار دیگر به اردوی تیم جوانان برگشت.

در حالی که این روز‌ها تمرینات تیم جوانان به صورت مستمر پیگیری می‌شود و تیم جوانان روز پنج شنبه راهی بیشکک خواهد شد عرفان باقری یکی از بازیکنان حاضر در تمرینات تیم استقلال است و به نظر می‌رسد از اردوی تیم جوانان خط خورده است. البته مشخص نشده است این بار دلیل خط خوردن او از اردوی تیم جوانان چیست!

اردوی تیم ملی جوانان در کمپ تیم‌های ملی برقرار است و این تیم روز چهارشنبه بعد از برگزاری آخرین بازی دوستانه راهی سفر به بیشکک خواهد شد. تیم جوانان برای صعود به مرحله نهایی جام ملت‌ها باید با تیم‌های قرقیزستان – امارات و برونئی مسابقه دهد.

بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها در ۱۰ گروه برگزار می‌شود که تیم‌های اول به همراه ۵ تیم برتر دوم و میزبان مسابقات یعنی ازبکستان ۱۶ تیم شرکت کننده در دور نهایی مسابقات را تشکیل خواهند داد. سهمیه آسیا برای جام جهانی جوانان در سال ۲۰۲۳ هم ۴ تیم است. آخرین بار تیم جوانان ایران در جام جهانی ۲۰۱۷ کره جنوبی با هدایت امیرحسین پیروانی حضور داشت./ اندیشه معاصر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر