کشف 5 میلیاردی فرآورده های نفتی قاچاق درشرق تهران


کشف 5 میلیاردی فرآورده های نفتی قاچاق درشرق تهران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، سرهنگ کارآگاه بهرامی توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف انبار سوخت در محدوده تهرانپارس شدند. وی عنوان داشت: در راستای برخورد و جمع آوری انبار‌ها غیر مجاز، و برابر اخبار...

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، سرهنگ کارآگاه بهرامی توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف انبار سوخت در محدوده تهرانپارس شدند.

وی عنوان داشت: در راستای برخورد و جمع آوری انبار‌ها غیر مجاز، و برابر اخبار دریافتی مبنی بر وجود انبار روغن موتور صنعتی قاچاق در آدرس تهرانپارس، انبار غیرمجاز شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی‌های اولیه انجام شده، مقادیری روغن موتور در محل کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: کالا‌های کشف شده شامل بیش از ۸ هزار لیتر روغن موتور صنعتی قاچاق بوده که پرونده‌ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند اضافه کرد: با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات