فعالیت 1.205 پایگاه امدادی هلال‌احمر در ایران و عراق


فعالیت 1.205 پایگاه امدادی هلال‌احمر در ایران و عراق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «پیرحسین کولیوند» با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به زائرین حسینی گفت: ۴ هزار و ۶۰۰ نفر نیروی عملیاتی امدادی در این ایام در روز وظیفه خدمت‌رسانی به عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را بر عهده...

فعالیت 1.205 پایگاه امدادی هلال‌احمر در ایران و عراقبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، «پیرحسین کولیوند» با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به زائرین حسینی گفت: ۴ هزار و ۶۰۰ نفر نیروی عملیاتی امدادی در این ایام در روز وظیفه خدمت‌رسانی به عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را بر عهده دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: ۵۷۴ پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر در جاده‌های کشور نیز برای خدمت به زائران در ایام اربعین حسینی آماده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر به استقرار ۱۰ قرارگاه مرزی در مبادی ورودی و خروجی مرز‌های رسمی کشور اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش شده است تا با اعزام و استقرار بیش از ۳ هزار نیروی تخصصی کادر درمان به کشور عراق نیاز‌های درمانی زائران اباعبدالحسین را مرتفع کنیم.

به گفته کولیوند ۱۹ بالگرد هلال احمر در ایام اربعین در آماده‌باش کامل بوده و از این تعداد ۴ فروند بالگرد نیز در مرز‌های پر تردد کشور مستقر شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!