رسمی؛ سینیشا میهایلوویچ از بولونیا اخراج شد


رسمی؛ سینیشا میهایلوویچ از بولونیا اخراج شد

باشگاه بولونیا اعلام کرد سرمربی خود سینیشا میهایلوویچ را اخراج کرده است. کسب نتایج ضعیف دلیل اخراج او اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که تنها چند هفته از شروع فصل جدید می‌گذرد باشگاه بولونیا امروز اعلام کرد سینیشا میهایلوویچ سرمربی 53ساله‌اش را به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج کرده است. بولونیا در پنج هفته اول سری آ دو شکست متحمل شد و سه تساوی به‌دست آورد.

بر اساس اعلام گاتزتا دلو اسپورت تصمیم باشگاه بولونیا امروز سه‌شنبه گرفته شده و بلافاصله رسانه‌ای شد. میهایلوویچ با بولونیا تا تابستان آینده قرارداد داشت ولی هیئت‌مدیره باشگاه ایتالیایی امروز جلسه‌ای برگزار کرده و تصمیم گرفتند سینیشا را اخراج کنند.

رسمی؛ سینیشا میهایلوویچ از بولونیا اخراج شد

میهایلوویچ در سال 2018 باشگاه اسپورتینگ لیسبون را ترک کرده و راهی ایتالیا شد تا هدایت بولونیا را بر عهده بگیرد. او در این مدت در 143 مسابقه هدایت بولونیا را بر عهده داشت و موفق شد 46 پیروزی به‌دست بیاورد.

این سرمربی اهل صربستان در سال‌‎های اخیر به دلیل ابتلایش به سرطان خبرساز شده بود. میهایلوویچ مدتی از فوتبال کناره‌‌گیری کرد ولی موفق شد با شکست دادن سرطان دوباره به زمین چمن برگردد و روی نیمکت بولونیا بنشیند.

سینیشا بعد از پایان دوران بازی‌اش به‌عنوان فوتبالیست، مربی‌گری را به‌عنوان دستیار مانچینی در اینتر آغاز کرد؛ او سپس مربی‌گری در کاتانیا و فیورنتینا را تجربه کرد و سپس به کادر فنی تیم ملی کشورش، صربستان، پیوست. او تجربه مربی‌گری در تیم‌های دیگری مثل سامپدوریا، میلان و تورینو را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06