این دو تیم فقط مساوی می‌کنند / مورد عجیب ذوب آهن و مس رفسنجان در لیگ 22


این دو تیم فقط مساوی می‌کنند / مورد عجیب ذوب آهن و مس رفسنجان در لیگ 22

شاگردان مهدی تارتار و محمد ربیعی در پنج بازی اول لیگ، پنج تساوی به‌دست آورده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، تساوی ذوب آهن در دربی اصفهان مقابل سپاهان و بسته ماندن دروازه حامد لک و مس رفسنجان در فولاد آره‌نا سبب شد شاگردان محمد ربیعی و مهدی تارتار پنج امتیازی شوند و یک تساوی دیگر برای آنها به ثبت برسد.

ذوب آهن در هفته اول مقابل حملات متعدد پرسپولیس مقاومت کرد تا نتیجه بازی بدون گل مساوی شود. ذوبی‌ها در هفته دوم و در شرایطی که در آستانه اولین پیروزی فصل در ورزشگاه یادگار تبریز قرار داشتند در دقیقه ۷+۹۰ دروازه خود را باز شده دیدند تا نتیجه یک بر یک شود.

مس رفسنجان نیز در هفته اول مقابل نساجی مازندران به تساوی یک بر یک رسید. مسی‌ها در هفته دوم و در دربی کرمان مقابل گل‌گهر و در شرایطی که موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتند و توپ را به تیر دروازه هم زدند؛ به تساوی بدون گل رسیدند.

این دو تیم فقط مساوی می‌کنند / مورد عجیب ذوب آهن و مس رفسنجان در لیگ 22

در هفته سوم ذوب آهن و مس رفسنجان که امید داشتند نخستین پیروزی خود را به‌دست آورند مقابل یکدیگر قرار گرفتند اما نتیجه بازی بدون گل مساوی و امتیازات تقسیم شد.

در هفته چهارم مس رفسنجان در خانه یک تساوی بدون گل دیگر به‌دست آورد و مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد. ذوب آهن نیز در حالی‌که از ملوان در انزلی پیش افتاده بود گل مساوی را دریافت کرد تا بازی یک بر یک شود.

روند تساوی‌های ذوب و مس در هفته پنجم نیز ادامه پیدا کرد. ذوب آهن در دربی اصفهان درحالی‌که ابتدا عقب افتاده بود بازی را به تساوی کشاند تا از باخت گریخته و یک تساوی دیگر کسب کند. مس رفسنجان نیز در شرایطی که فولاد برای زیاد نشدن فاصله تا صدر برای گلزنی به آب و آتش می‌زد؛ در فولاد آره‌نا به تساوی بدون گل رضایت داد تا چشیدن طعم پیروزی حداقل تا هفته ششم به تعویق بیفتد.

این دو تیم فقط مساوی می‌کنند / مورد عجیب ذوب آهن و مس رفسنجان در لیگ 22

مس رفسنجان هفته آینده میزبان هوادارِ ساکت الهامی خواهد بود و آنها امیدوار هستند با پیروزی به تعطیلات فیفادی بروند. ذوب آهن نیز باید به کرمان سفر کند و مقابل دیگر تیم کرمانی لیگ برای کسب اولین برد خود تلاش کند.

این دو تیم که تا هفته پنجم نه برده و نه باخته‌اند؛ با پنج امتیاز در رده دهم و یازدهم جدول قرار گرفته‌اند و با توجه به فاصله نزدیک با حریفان هفته بعدِ خود در جدول، هفته ششم برای مساوی‌بگیرهای لیگ اهمیت زیادی خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها