غول بازی سازی و غول خودرو سازی دنیا محصول مشترک می دهند!


غول بازی سازی و غول خودرو سازی دنیا محصول مشترک می دهند!

موکسو نوشت: قرار است در آپدیت ۱۹.۲ بازی PUBG شاهد اضافه شدن ماشین McLaren GT به این بازی باشیم. 

این آپدیت علاوه‌بر اسکین‌های ماشین، موارد دیگری را نیز به پابجی اضافه خواهد کرد که شامل سیستم آب‌وهوایی جدید در دِستون و وسایل نقلیه است. بازیکنان پلتفرم PC از تاریخ ۱۶ شهریور تا ۱۱ آبان (۷ سپتامبر تا ۲ نوامبر) به اسکین‌های McLaren GT دسترسی دارند؛ درحالی‌که بازیکنان کنسولی ۲۴ شهریور تا ۱۹ آبان (۱۵ سپتامبر تا ۱۰ نوامبر) به این محتوا دسترسی خواهند داشت.

برای جشن‌گرفتن همکاری بین پابجی و مک‌لارن، بازیکنان می‌توانند به McLaren GT Standard-Onyx Black دست پیدا کنند که شامل یک اسکین وسیله‌نقلیه، لباس، ابزار و Emote از مخازن غارت (Loot Cache) مک‌لارن است. می‌توان ازطریق رابط کاربری جدید وسایل نقلیه این اسکین‌ها را اعمال کرد. وقتی توکن مک‌لارن مصرف شود، می‌توان در کارگاه اسکین ماشین به موارد زیر دسترسی داشت:

  • McLaren GT Standard - Silica White
  • McLaren GT Elite - Volcano Yellow

همچنین چرخ‌ها، رنگ و قاب‌لنت ترمز ماشین مک‌لارن را می‌توان شخصی‌سازی کرد. هر گیمر که اسکین مک‌لارن را خریداری کند، می‌تواند کانتینر ماشین ویژه‌ای را باز کند که شامل یک ماشین قابل رانندگی مک‌لارن در لابی پیش‌ازبازی است. به محض شروع بازی، وسیله‌نقلیه و کانتینر از بازی حذف خواهند شد.

کامیون غذای Not-So-Friendly Neighborhood هم ماشین قابل بازی جدیدی در دِستون است. این ماشین می‌تواند چهار نفر را در خود جا دهد و یک پنجره عمودی بزرگ در یک سمت دارد. همچنین سیستم آب‌وهوای جدیدی به دستون خواهد آمد که رعدوبرق و آب‌وهوا را واقعی‌تر خواهد کرد. این آپدیت انیمیشن‌های جدیدی هم خواهد داشت تا بازی نرم‌تر اجرا شود. درنهایت بازیکنان می‌توانند از Heavy Stock استفاده کنند که ریکویل کمتری دارد، اما زمان ADS را کمتر خواهد کرد.

۲۲۷۲۲۷

کد خبر 1670721

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!