آغاز طرح نظارتی بازار ویژه بازگشایی مدارس در آذربایجان غربی


آغاز طرح نظارتی بازار ویژه بازگشایی مدارس در آذربایجان غربی

ارومیه - معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت آذربایجان غربی گفت: همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی بازار در این استان ویژه بازگشایی مدارس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج مرندی در این زمینه اظهار کرد: این طرح از امروز آغاز و تا پنجم مهر ماه ادامه دارد و هدف از اجرای آن ممانعت از گران فروشی و کم فروشی در کالاهای مورد نیاز خانواده‌ها از جمله نوشت افزار و کیف و کفش است.

وی با تشریح نحوه نظارت بازرسان اداره کل صمت در این طرح ویژه افزود: قیمت کیف و کفش، پوشاک، لوازم تحریر، نوشت افزار و ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی و غیردولتی از جمله مواردی است که در این طرح مورد نظارت بازرسان صمت قرار می‌گیرد.

مرندی با تاکید بر لزوم اجرای این طرح در سطح استان گفت: طرح نظارتی بازار ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی به منظور تأمین و توزیع و ارائه به موقع کالا، بازرسی و نظارت بر قیمت و خدمات اولویت دار این ایام اجرا می‌شود تا از افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی جلوگیری شود.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت آذربایجان غربی با اشاره به تعداد بازرسان این طرح اضافه کرد: در طرح نظارتی بازار ویژه بازگشایی مدارس، ۱۰۰ اکیپ بازرسی و نظارتی در سطح استان فعال شدند.

مرندی با اشاره به مرکز پاسخگویی ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی یادآور شد: کارشناسان این سامانه تلفنی در طول اجرای طرح به منظور تسریع در رسیدگی به امور، به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

وی در ادامه ضمن درخواست همکاری واحدهای صنفی گفت: با توجه به افزایش جرایم و تخلفات صنفی، از متصدیان واحدهای صنفی انتظار داریم نسبت به درج کامل قیمت‌ها و همچنین نگهداری فاکتورهای خرید در واحد صنفی، جهت ارائه به بازرسان جدیت کامل داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403