انهدام باند سارقان منزل


انهدام باند سارقان منزل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ کارآگاه سید «علی شریفی» گفت: اوایل اردیبهشت ماه سال جاری با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل پرونده‌ای برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد و پی جویی و کشف سرقت در دستور کار...

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ کارآگاه سید «علی شریفی» گفت: اوایل اردیبهشت ماه سال جاری با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل پرونده‌ای برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد و پی جویی و کشف سرقت در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت.

وی عنوان کرد. محتویات پرونده حکایت از آن داشت سارقان زورگیر پس از ورود به منزل اقدام به بستن دست و پای مال باخته و سرقت از منزل وی کرده اند، لذا کارآگاهان جهت کشف پرونده عازم محل وقوع جرم شده و با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی موفق به کشف سر نخ‌های متعدد می‌شوند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: کارآگاهان با جمع‌بندی سرنخ‌های بدست آمده موفق به شناسایی اعضای باند سرقت شده که پس از هماهنگی‌های قضائی هر ۴عضوباند دستگیر شدند وپس از بازجویی به بزه انتسابی اعتراف و سر کرده باند به اسم رضا اظهار داشت علاوه بر سرقت اخیر ۵ فقره سرقت دیگرانجام داده‌اند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: با اعتراف صریح اعضای باند، کارآگاهان سایر مال باختگان را شناسایی و متهمان برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس