چشمی: از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم/ باید روی برخی نقاط‌مان کار کنیم


چشمی: از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم/ باید روی برخی نقاط‌مان کار کنیم

بازیکن استقلال گفت: در مقابل 30-40 میلیون هوادار مسئول هستیم و باید روی برخی نقاط ضعف کار کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روزبه چشمی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا از هواداران‌مان که از راه دور و نزدیک می‌آیند و در این شرایط و فشار اقتصادی وارد ورزشگاه می‌شوند عذرخواهی می‌کنم. به حق انتظار برد از ما دارند که نسبت به 30-40 میلیون هوادار استقلال که به استادیوم می‌آیند یا بازی را از طریق تلویزیون نگاه می‌کنند مسئول هستیم. قطعاً همه بازیکنان تمام تلاش خود را برای بردن به کار می‌گیرند. اما باید روی برخی نقاط کار کنیم. باز هم از هواداران معذرت‌خواهی می‌کنم زیرا آنها کاملاً حق دارند.

وی افزود: پیکان تیم ضعیفی نیست اما دیدید مقابل ما چگونه بازی کرد. فشاری زیادی به پیکان از لحاظ مالکیت توپ و خلق موقعیت آوردیم. زمانی هست که فشار می‌آورید اما موقعیت ندارید اما امروز هم مالکیت و هم موقعیت گل داشتیم. باید روی برخی نقاط ضعف و زدن ضربات آخر کار کنیم.

بازیکن استقلال تصریح کرد: هر روز بر سر تمرین کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند اما قطعاً باید بهتر شویم. باید روی تمام کنندگی کار کرده و گل بزنیم.

چشمی در خصوص اینکه آیا می‌توان به این تیم امیدوار بود، عنوان کرد: در مورد صدر جدول هم گفتید با این مساوی سه امتیاز از صدر جدول عقب افتادیم اما استقلال قطعاً هفته به هفته بهتر می‌شود. این را می‌توانید از روند بازی و نوع موقعیت‌سازی ما بفهمید. استقلال تغییر کرده و سبک جدیدی در این تیم پیدا می‌شود. باز هم از هواداران معذرخواهی می‌کنم و قطعاً کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانیم سه امتیازها را جمع کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زهرا داوودنژاد چگونه سلطان نوشابه شد؟ + بیوگرافی و تنها عکس همسر جذابش !