زمین فوتبال پلدختر افتتاح می‌شود/ لزوم ساماندهی تیم‌های شهرستان


زمین فوتبال پلدختر افتتاح می‌شود/ لزوم ساماندهی تیم‌های شهرستان

پلدختر- رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر با اشاره به افتتاح زمین فوتبال شهرستان در هفته تربیت بدنی، بر لزوم ساماندهی تیم‌های فوتبال این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد محمودی امروز سه شنبه در نشست تخصصی مسئولان ورزش شهرستان پلدختر با مسئول هیأت فوتبال لرستان با بیان اینکه زمین فوتبال پلدختر در هفته
تربیت بدنی امسال افتتاح می‌شود اظهار داشت: انتظار می‌رود افتتاحیه زمین فوتبال پلدختر طی مراسمی در خور شأن برگزار شود و پیشنهاد می‌شود اکنون که زمین آماده و نورافکن‌ها نصب شدند، در این مراسم رایزنی شود تیم فوتبال خوبی مانند خیبر خرم آباد با تیم منتخب پلدختر در یک بازی دوستانه به مصاف هم بروند که این پیشنهاد و درخواست به پیگیری مسئول ورزش و جوانان استان نیاز دارد.

لزوم ساماندهی تیم‌های فوتبال پلدختر

وی بر نظارت بر تیم‌های فوتبال پلدختر تاکید کرد و افزود: با توجه به این که در سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸، آسیب‌ها و خسارات، نشاط را از مردم گرفت لازم است اکنون پس از بازسازی مجموعه ورزشی و زیرساخت‌ها و زمین چمن در پی مطالبات مردم از طریق برنامه‌های ورزشی و تفریحی شادی و نشاط به شهرستان بازگردانده شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: با گذشت چند سال از بحران سیل تیم‌های فوتبال پلدختر به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های ورزشی در شهرها و استان‌های دیگر آواره شدند که جمع آوری و ساماندهی این تیم‌ها، تشکیل تیم داوران و مربیان و سایر امور مربوط به آن نیاز به همکاری مسئولان استانی دارد.

محمودی افزود: مردم دوست دارند بازی‌های تیم پرسپولیس پلدختر را مجدد تماشا کنند که این اتفاق نیاز به راه اندازی و بازسازی و آمادگی کامل زیرساخت‌های ورزشی دارد.

وی یادآور شد: اداره ورزش و جوانان پلدختر تجهیزاتی برای هیأت فوتبال شهرستان درخواست کرده که در حال پیگیری است و انتظار می‌رود امکانات از نظر کیفی مطلوب باشند و همچنین دفتر هیأت فوتبال تجهیز شود.

ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش فوتبال

مسئول هیأت فوتبال لرستان هدف از سفر را بازدید از زمین چمن پلدختر و بررسی‌های لازم جهت افتتاح آن در هفته تربیت بدنی عنوان کرد وگفت: در این زمینه برنامه‌ها و پیشنهادها برای برگزاری مراسم افتتاحیه در خورشان بررسی نهایی می‌شود.

ولی خسروی افزود: در شرایطی که همه جا درگیر شیوع ویروس کرونا و آسیب‌های ناشی از آن بود مردم پلدختر همچنان گرفتار آسیب‌های سیل نیز بودند که باید تلاش شود کمبودهایی که طی این چندسال در پلدختر ایجادشده برطرف شود.

وی اظهار امیدواری کرد: پس از بازسازی زیرساخت‌ها بتوان فوتبال پلدختر را به روزهای قبل از سیل و کرونا برگرداند که تبدیل چمن طبیعی فوتبال این شهر به مصنوعی مسرت بخش است و این امر پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن این شهرستان به قطب فوتبال استان است.

مسئول هیأت فوتبال لرستان به تجهیز دفتر فوتبال استان لرستان اشاره کرد و گفت: این کار باید به طور حتم انجام شود.

وی افزود: هدف از همکاری و توجه به زیرساخت‌ها در شهرستان‌های استان توسعه فوتبال است و تا کنون کمک‌هایی از جمله به فوتبال شهرستان پلدختر صورت گرفته است.

خسروی یادآور شد: بازی‌های لیگ برتر تا آماده شدن کامل زیرساخت‌های ورزشی شهر پلدختر به مدت یک ماه در سطح استان به تعویق افتاد.

مسئول هیأت فوتبال لرستان گفت: ۱۰۰ هزار دلار در امور اجتماعی فیفا برای پلدختر تصویب شده و در حد توان و بضاعت برای راه اندازی تیم فوتبال پلدختر و برگزاری مطلوب و در خور شأن افتتاح زمین چمن این شهرستان کمک خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...