شهباززاده‌:‌ استقلال در مسیر خوبی قرار دارد/ دنبال بهانه‌های عجیب و غریب نیستیم


شهباززاده‌:‌ استقلال در مسیر خوبی قرار دارد/ دنبال بهانه‌های عجیب و غریب نیستیم

مهاجم استقلال گفت: استقلال در مسیر خوبی قرار دارد اما دنبال توجیه نیستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سجاد شهباززاده پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: تیم برتر زمین بودیم و کل بازی توپ در اختیار ما بود. توانستیم موقعیت‌های زیادی نیز خلق کنیم اما با این وضعیت دفاع کردن پیکان واقعاً کارمان سخت بود. البته جای هیچ توجیهی نیست و باید به دروازه حریف راه پیدا کنیم. با این وجود تصور می‌کنم استقلال در مسیر درستی است.

وی افزود: هواداران حق ناراحتی دارند نمی‌توان توجیه کرد اما در مسیر خوبی هستیم. فوتبال خوبی بازی می‌کنیم اما مقداری نیاز به بالا بردن دقت داریم. شاید اگر مقداری شانس به ما روی بیاورد با توجه به اینکه در مسیر خوبی قرار داریم نتایج‌مان هم خوب خواهد شد.

مهاجم استقلال در خصوص انتقادات مطرح شده از خط حمله این تیم توضیح داد: آدم نمی‌تواند بهانه بیاورد و از چیزی عجیب و غریب دفاع کند. مهم این است همه تلاش خود را می‌کنیم و بازیکنان با کیفیتی داریم. همه چیز امیدوارکننده است و در مسیر خوبی هستیم. امیدواریم به زودی همه چیز خوب شود.

شهباززاده در خصوص اینکه پس از سه بازی حضور در ترکیب اصلی در دو دیدار اخیر نیمکت‌نشین بوده و آیا این موضوع به ترکیب تیم بازی می‌گردد، گفت: هیچ تفاوتی ندارد چه کسی بازی را شروع کند. همه برای استقلال تلاش می‌کنیم و هر کس به زمین می‌رود با تمام وجودش تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید