یک میلیارد تومان کالای سرقتی در گرمسار کشف شد


یک میلیارد تومان کالای سرقتی در گرمسار کشف شد

سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کالاهای سرقتی با برآورد ارزش نزدیک به یک میلیارد تومان با هوشیاری پلیس و انهدام باند سرقت در گرمسار کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ سیدعلی میر احمدی روز سه‌شنبه اعلام کرد: باند سارقان حرفه‌ای محموله با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت در شهرستان گرمسار منهدم شد.

وی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت محموله و بار کنی از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی گرمسار و شهرستان‌های همجوار موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از هماهنگی با مراجع قضائی در این رابطه خبر داد و اضافه کرد: طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی تمامی اعضای باند حرفه‌ای و سابقه‌دار در مخفیگاه‌شان که یک منزل استیجاری واقع در شهرستان گرمسار دستگیر شدند.

میر احمدی با اشاره به اینکه اعضای این باند را چهار مرد و یک زن تشکیل می‌دادند، اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۱۸ فقره سرقت محموله و بار کنی از وسایل نقلیه عبوری با دو دستگاه خودرو سواری اعتراف کردند و بیش از ۱۰ قلم اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد همچنین متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی از شهروندان درخواست کرد در اجاره منزل و یا سوئیت به افراد غیر بومی و ناشناس دقت بیشتری داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس