سیمئونه: حرف نه، خودمان را با نتایج ثابت می‌کنیم


سیمئونه: حرف نه، خودمان را با نتایج ثابت می‌کنیم

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در آستانه دیدار فرداشب تیمش مقابل پورتو می‌گوید اتلتیکو برای چمپیونزلیگ آماده است و ادعاهایش را در زمین و با کسب نتیجه ثابت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید فردا در خانه خود، ورزشگاه واندا متروپولیتانو، فصل جدید لیگ قهرمانان را با دیدار مقابل پورتو آغاز می‌کند. اتلتیکو که در گروه B علاوه بر پورتو با بایر لورکوزن و کلوب بروژ هم‌گروهی است امیدوار است در دیدار با مهم‌ترین رقیب خود در این گروه در همان قدم اول نتیجه خوبی کسب کند.

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو، دقایقی پیش در سالن کنفرانس ورزشگاه واندا متروپولیتانو حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران درباره دیدار فردا پاسخ بدهد.

سیمئونه: حرف نه، خودمان را با نتایج ثابت می‌کنیم

لیگ قهرمانان
بازی در چمپیونزلیگ یک بازی عادی نیست و با همه بازی‌های دیگر فرق دارد. ما باید از همان قدم اول نشان بدهیم چطور تیمی هستیم. آن هم بازی اولی که در استادیوم خودمان و با حضور هواداران‌مان برگزار می‌شود. در این شکی نیست که بازی در لیگ قهرمانان، حریف شما هر تیمی باشد، همیشه دشوار است ولی در عین حال، هر بازی در این تورنمنت یک فرصت هم به حساب می‌آید.

بازی با پورتو
پورتو تیمی است شبیه به مربی‌اش؛ پرانرژی، سخت‌کوش، پرشور و جنگنده چه در فاز دفاع و چه در فاز حمله. پورتو تیمی است که همه بازیکنانش در خدمت تیم هستند. همانطور که در سالهای گذشته دیده‌ایم پورتو همیشه رقیبی دشوار بوده.

شرایط اتلتیکو
تیم ما خوب پیش می‌رود. با اینکه در مقابل ویارئال شکست خوردیم به نظرم آن بازی متعادل بود و می‌توانستیم حتی برنده‌اش باشیم. تیم ما در حال پیشرفت است و بهتر می‌شود. ما نسبت به سال گذشته تهاجمی‌تر بازی می‌کنیم و در پرسینگ تحرک بالاتری داریم. اینکه چقدر طول می‌کشد تا به وضعیت ایده‌آل برسیم به بازیکنان بستگی دارد. ما هم به آنها کمک می‌کنیم تا هر چه سریعتر به این هدف برسیم.

مصدومیت یان اوبلاک
شرایط او فردا صبح دوباره توسط پزشکان بررسی می‌شود و آن زمان می‌فهمیم که شرایط از چه قرار است. گربیچ آماده است و ما به او اعتماد داریم.

پیام برای هواداران
بعد از ده سال دیگر نیازی به پیام فرستادن نیست. ما باید در زمین کارمان را بکنیم و برنده بشویم و البته خوب بازی کنیم چون مردم از ما این را می‌خواهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک