عکس | توصیه جنجالی آذری جهرمی به زائران اربعین:سیم کارت عراقی بگیرید، هم ارزان تر است هم فیلتر نیست!


عکس | توصیه جنجالی آذری جهرمی به زائران اربعین:سیم کارت عراقی بگیرید، هم ارزان تر است هم فیلتر نیست!

محمد جواد آذری جهرمی در جدیدترین پست اینستاگرامی اش توصیه هایی به زائرین اربعین امسال داشته که یکی از توصیه هایش در ادامه انتقاداتش از روند فیلترینگ و خسارت هایش است. او توصیه کرده زوار از سیم کارت های عراقی استفاده کنند به دلیل ارزانی و نداشتن مشکل فیلترینگ.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد جواد آذری جهرمی وزیر جوان ارتباطات دولت دوازدهم که در دوره وزارتش با انتقادهای زیادی به دلیل فیلترینگ و سرعت اینترنت روبرو بود و البته از سوی طیف مقابل هم برای اجرا نکردن طرح هایی چون صیانت ، منتقدان بسیاری در میان تندروهای جریان اصولگرا داشت ، حالا در مقام یک فعال اجتماعی و یک کارشناس مستقل در حوزه تخصصی خود ، چند باری رسما به سیاست فیلترینگ اعتراض کرده.

او که پیشتر و در زمان فشار برای فیلترینگ بیشتر گفته بود این رفتارها برای ایجاد محدودیت شبیه سیاست های محدودسازی در دوره ویدئو بوده و با ورود اینترنت ماهواره ای و همه گیری آن ، طرح هایی چون صیانت فقط هزینه زا می شوند و اخیرا هم در پادکست سکه با استدلال توضیح داده محدودیت و ایجاد فیلترینگ بر پهنای باند بین الملل چقدر هزینه زاست و در عمل عایدی بالایی هم برای مبدع این این مدل سیاست ها ندارد، این بار به بهانه اربعین حسینی توصیه هایی به زوار داشته که یکی از آنها درباره استفاده از سیم کارت هاست.

عکس | توصیه جنجالی آذری جهرمی به زائران اربعین:سیم کارت عراقی بگیرید، هم ارزان تر است هم فیلتر نیست!

آقای وزیر پیشین در حالی که همه روزه پیامک های بسیاری از سوی اپراتور ها برای ارائه اینترنت و خدمات موبایلی در ایام پیاده روی اربعین منتشر می شود ، توصیه کرده زوار از سیم کارت های عراقی بهره ببرند تا هم هزینه رومینگ برای شان منظور نشود و هم از فیلترینگ در امان باشند.

در این پست کوتاه می خوانید:« اگر اربعینی بودید:

۱. سیم کارت عراقی بگیرین. هم مکالمه با سایر دوستانتون هم سفرتون خیلی ارزونتر در میاد و هم اینترنتش ارزونتره و هم دردسر فیلترینگ رو ندارین. وقتی سیم کارت ایرانتون رو استفاده می‌کنین، خدمات رومینگ فعال میشه. هم گرونه و هم باید با فیلترینگ سروکله بزنین.

۲. دستورالعملهای راههای کنترل گرمازدگی رو بخونین تا باهاش آشنا باشین.

۳. برای همه دوستانتون دعا کنین. این دوستتون هم از دعاتون محروم نکنین

پ.ن: عکس مربوط به آخرین پیاده‌روی قبل کروناست، با جمعی از دوستان و همکاران»

4141

کد خبر 1670972

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی