کار ساخت مستند اربعین به گروه هنری کانون مصباح جیرفت محول شد


کار ساخت مستند اربعین به گروه هنری کانون مصباح جیرفت محول شد

اسماعیل نیک نفس گفت: گروه هنری کانون فرهنگی هنری مصباح از بین گروه های هنری کانون های مساجد کشور برای ساخت مستند ویژه اربعین انتخاب شده است.

«اسماعیل نیک نفس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، گفت: گروه هنری کانون فرهنگی هنری مصباح از بین گروه های هنری کانون های مساجد کشور برای ساخت مستند ویژه اربعین انتخاب شده است.

مسئول تیم هنری کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت در این باره، افزود: سوژه اصلی این مستند، موکب فاطمه الزهرا (س) شهرستان بابل در استان مازندران است.

وی بیان کرد: تیم هنری کانون مصباح برای ساخت مستند اربعین شامل ۵ نفر است که از این تعداد، ۲ نفر تصویر برداری، صدابرداری و عکاسی این کار را انجام می دهند و کارگردانی آن را بنده برعهده دارم.

نیک نفس ابراز کرد: کار ساخت این مستند از شنبه ۱۲ شهریورماه در مازندران آغاز شده است و از امروز تا اربعین حسینی در کربلای معلی همراه خادمان این موکب برای ساخت این مستند هستیم.

مسئول تیم هنری کانون فرهنگی هنری مصباح جیرفت یادآور شد: کانون فرهنگی هنری از ابتدای تأسیس فعالیت هنری خود را در زمینه فیلم سازی، مستندسازی، موشن گرافیک را به طور جدی آغاز کرده است.

وی ضمن ابراز خشنودی از انتخاب و توفیق تیم هنری این کانون برای ساخت مستند ویژه اربعین حسینی، اظهار کرد: سعی داریم تا جلوه هایی از شور حسینی، رویدادهای اربعین حسینی و نیز اقدامات و فعالیت های گسترده موکب فاطمه الزهرا (س) شهر بابل را در قالب این مستند نشان دهیم.

نیک نفس در خاتمه عنوان کرد: اگر بخواهیم برای این مستند شعاری در نظر بگیریم بهترین شعار، از سنگر خمینی (ره) تا حرم حسینی است که بیانگر نقش مسجد و حرکت به سمت حرم حسینی (ع) در اربعین است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است