حماس: عملیات مقاومتی «اغوار» پاسخی به جنایات اشغالگران در مسجدالاقصی بود


 حماس: عملیات مقاومتی «اغوار» پاسخی به جنایات اشغالگران در مسجدالاقصی بود

حماده، سخنگوی حماس با اشاره به اینکه اشغالگران مسئول اتفاقات در مسجدالاقصی هستند، تاکید کرد که عملیات در اغوار در پاسخ به جنایات اشغالگران بیت المقدس و الاقصی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الرساله نت، محمد حماده، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به شبکه «الاقصی» گفت:رژیم صهیونیستی مسئول آنچه در مسجدالاقصی اتفاق می افتد، است و ما ادامه رفتار خطرناک صهیونیست ها را در هدف قرار دادن مسجدالاقصی محکوم می کنیم.

وی افزود: اشغالگران صهیونیست قصد دارند مسجد الاقصی را به دو بخش زمانی و مکانی تقسیم کنند و اقدامی که خاخام افراطی یهود «گلیک» انجام داد تبعات سنگینی دارد که رژیم صهیونیستی باید آن را بپردازد.

حماده در ادامه تاکید کرد که عملیات مقاومتی در منطقه اغوار نشان دهنده شجاعت و جسارت قهرمانان مقاومت است و این عملیات در پاسخ به جنایات اشغالگران بیت المقدس و الاقصی انجام شد.

گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح طی بیانیه ‌ای مسئولیت عملیات مقاومتی در منطقه اغوار را بر عهده گرفت.

این گردان‌ها دشمن صهیونیستی را از ادامه جنایات علیه ملت فلسطین به ویژه در استان‌های جنین و نابلس برحذر داشت و تاکید کرد که همچنان نسبت به خون شهدا و اسرای قهرمان فلسطین تا آزادسازی کامل این سرزمین از لوث اشغالگران وفادار خواهد ماند.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...