اعلام وام‌های جدید دانشجویی


اعلام وام‌های جدید دانشجویی

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از اعلام وام‌های جدید دانشجویی برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: مبلغ وام‌های جدید اعلام شده به دو برابر به دانشجویان متاهل پرداخت خواهد شد.

به گزارش (Banker)، مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: وام‌های تحصیلی دانشجویی افزایش یافته‌اند و برای کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: میزان دریافت وام کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۳ میلیون تومان افزایش یافته است و دکتری تخصصی پیوسته و ناپیوسته از ۶ میلیون تومان به ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

گنجی بیان کرد: مبلغ وام‌های جدید اعلام شده به دو برابر به دانشجویان متاهل پرداخت خواهد شد.

او با بیان اینکه ودیعه مسکن در تهران ۳۵ میلیون تومان در کلانشهر ۳۰ میلیون تومان و در سایر شهرها به ۲۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

گنجی تاکید کرد: همزمان با سال تحصیلی جدید و دریافت سامانه جدید تقاضای وام های دانشجویی را ثبت می کنیم تا در اسرع وقت با توجه به تامین بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه با توجه به تاریخ های اعلام شده به هر دانشجو پرداخت شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها