پاداش تیم ملی فوتسال نخستین مصوبه رسمی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال


پاداش تیم ملی فوتسال نخستین مصوبه رسمی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

پرداخت پاداش معوقه به تیم ملی فوتسال ایران پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تصویب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران فروردین ماه امسال در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در منطقه آسیای مرکزی برابر ترکمنستان، قرقیزستان و مالدیو به میدان رفت و با پیروزی در این مسابقات، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به دست آورد.

مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا مهرماه امسال به میزبانی کویت برگزار می‌شود و تیم ملی ایران بعد از شرکت در تورنمنت تدارکاتی تایلند، روانه کویت خواهد شد.

در نخستین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس این فدراسیون، تنها خبر رسمی و قطعی که به صورت قطعی از این نشست بیرون آمد، تصویب پاداش ملی پوشان فوتسال بابت مسابقات مقدماتی بود.

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال که با سوالات متعددی درباره بازگشت کی روش به تیم ملی و برکناری اسکوچیچ مواجه شده بود، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره مصوبات نشست هیأت رئیسه گفت: مصوبه‌ای درباره پاداش تیم ملی فوتسال در مقدماتی جام ملت‌های آسیا داشتیم. این پاداش تخصیص پیدا می‌کند.

به این ترتیب انتظار می‌رود شاگردان وحید شمسایی پیش از حضور در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا پاداش مرحله مقدماتی را دریافت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...