جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از تماشای موسیقی نمایش عاشورایی «علمدار»


جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از تماشای موسیقی نمایش عاشورایی «علمدار»

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در جدیدترین نوشته خود در فضای مجازی «توییتر» به تمجید از اجرای موسیقی نمایش عاشورایی «علمدار» پرداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در جدیدترین نوشته محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در فضای مجازی آمده است: «موسیقی نمایش علمدار کار ویژه ای است. ترکیب نوازندگی ارکستر سمفونیک تهران، گروه آواز و تک خوان عالی و نهایتا صدای دلنشین آقای پرستویی. درکنار اینها نیت خیر و خالص تیم نمایش کار را متمایز کرده است.


ممنونم که در این شبهای اربعینی حال ما را خوب کردید»


گفتنی است، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ، شامگاه دوشنبه چهاردهم شهریورماه به همراه خانواده خود به تماشای نمایش موسیقی علمدار در تالار وحدت نشست و پس از تماشای اجرا با عوامل «علمدار» دیدار و گفتگو کرد.


موسیقی‌نمایش عاشورایی «علمدار» با همراهی ارکستر سمفونیک تهران در ایام منتهی به اربعین حسینی (ع) در تالار وحدت روی صحنه رفته است. علمدار، روایت دلاوری و وفاداری حضرت ابوالفضل العباس (ع) در ۱۱ پرده نمایشی به تهیه‌کنندگی و روایتگری پرویز پرستویی، به همت بنیاد رودکی و با همکاری مؤسسه فرهنگی «خادمین علی ابن ابیطالب (ع)» از ۱۴ تا ۱۸ شهریور اجرا می‌شود. بلیت‌های موسیقی- نمایش «علمدار»، به صورت همت عالی فروخته می‌شود و همه عوائد حاصل از هنری فروش اجراهای این اثر، صرف کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست، ساخت خانه، مدارس و خانه بهداشت و اشتغال‌زایی در مناطق محروم می‌شود.

جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از تماشای موسیقی نمایش عاشورایی «علمدار»

پایان پیام/722

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از حمله ترکیبی موشک‌ الماس و پهپاد انتحاری ابابیل به پایگاه سری اسرائیل